Conect'r-Team Bloodbowl League NEW
  • Beste Conectorretjes en bloodbowlers

Ik zou graag terug een Blood bowl league willen starten.
    In de trend van 1 keer de maand een speeldag afwerken en een rangschikking bijhouden.
    Dat zijn 2 zondagen of ne vrijdag dat je moet gespeeld geraken.
    Ook misschien dan een tornooi dat als De CUP telt.
    Posten van de matchen met verslag op het forum wat het gegeven nog wat interresanter en leuker maakt.
    Laat maar weten wie er mee wil instappen.

Mijn famous Skavenblight "Bleck Retz" willen maar al te graag spelen.

groeten
    Bart.
  • Athelorn Throwers are in
  • Ik zie dit ook wel zitten met de Woody' s .
    PS Brompie heeft ook nog wat groen huiden of Dark Elfjes.
    Ik heb de rule book als PDF file.Indien nodig laat maar iets weten.
  • Ok dan hebben we al 5 teams

Peter met de woody's = ??????
    Bram met orks of dark elfs = ??????
    Kris met Wood elves = Athelorn Throwers
    Bart met Skaven = Thi Bleck Retz
    Stijn met Goblins = Magpies OF Dark Elves = Anlec Hornets

Nog vrijwilligers?

groeten
    Conect'r Blood Bowl League.
    Post edited by Schpoeft at 2011-05-10 08:05:40
  • Magpies, als don vito " pa" sceti zijn team terug bijeen krijgt na deelname aan de "ogrefesten" (goblin team)

of de anlec hornets (dark elf)
  • oei
    valt een beetje stil nog voor we gestart zijn
    kan dat toon ook komt mee doen met norse
  • Ik hoop op een achttal spelers toch om te beginnen.
    Met Toon erbij hebben we er al 6 daar kunnen we mee beginnen.
    Nog even wachten of er geen bijkomen en in juni beginnen?

groeten
    Bart.
  • Even wat praktische zaakjes voor de league

Er zullen enkele discussies geopend worden:
    1) met de ranking of de stand. Ook zijn er neven rankings zoals meeste MVP, interceptions, passes en casualties. De speelkalender. Ook de startingroosters per team komen hier en deze mogen per match dan aangepast worden. Hier zal ik mijn rooster als voorbeeld zetten.
    2) Hier kan je de speeldag zien wie tegen wie en afspreken wanneer je bloodbowlt.
    per speeldag een discussie waar elke speler een verslag schrijft van de match waarin de MVP, scoorders, doden, casualtie gemaakt en door wie en wie passes heeft gemaakt wordt ingezet. Ook als er een skill voor een bepaalde speler wordt gekozen wordt deze hier kenbaar gemaakt. Ook de stand van de kassa (gp dat uw team heeft) een kleine boekhouding als er spelers worden gekocht. Alle mogelijke nuttige info die later ervoor zorgt dat er geen discussie kan zijn over wie nu welke skill heeft en dergelijke. Ook mag je de spelfases wat met commentaar voorzien in een klein verslagje. Het eerste verslag of als ik van vroeger nog een verslag vindt post ik dat erbij.

http://www.conectr-team.be/comments.php?DiscussionID=2&page=1#Item_25
    bovenstaande link is naar een vorige bloodbowl league die we gehouden hebben.

We starten met een team van 1.000.000 gp
    we spelen met de rules uit de living rulebook te vinden op de website van GW normaal en te downloaden.

Als ik wat vergeten ben laat maar weten.

groeten
    Bart.
    Post edited by Schpoeft at 2011-05-20 18:51:51
  • Ik heb er extreem veel goesting in maar ben niet zeker hoe beschikbaar ik ga zijn.. Examens die in aantocht zijn en dergelijke... Tijdes het groot verlof daarintegen :p Hmmm Obstinite Old Ones signing up!
  • 1 matchke van 2 tal uurtjes per maand moet toch wel lukken.
  • Late we hope, ben nog niet zoveel in de conectr geraakt dees jaar, tot mijn grote spijt :-(
  • Sharphill Stallions (humans) doen dus ook mee ! Merci om een team te mogen lenen. :bigsmile:

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Poll

No poll attached to this discussion.