op zondag 26 juni zal er een bloodbowl tornooi plaatsvinden voor onze leden in het clublokaal. Dit gaat tevens ook de start vormen voor onze conect'r team bloodbowl league die in juli start.
Wil je meedoen aan de league wil dit niet zeggen dat je aan het tornooi moet meedoen en wil je daarentegen niet meedoen met de league dan kan je nog altijd inschrijven voor het tornooi.
Diegene die een veld hebben gelieve dit voor alle zekerheid mee te brengen.
Hoe gaat het tornooi:
stel een team samen (voor diegene die aan de league meedoen hun team voor de league) voor maximum 1.000.000gp en minstens 11 spelers telt. Geen Star Players.
we spelen met de living rulebook te vinden op onderstaande link:
http://www.games-workshop.com/MEDIA_CustomProductCatalog/m1310002_BB_Complete_Blood_Bowl_Rulebook.pdf
de eerste game wordt random je tegenstander bepaalt, voor game 2 en 3 via een vereenvoudigde swiss ranking.
Hoe kan je punten scoren?
• 12 punten voor een overwinning, 5 punten voor een gelijkspel, 0 punten voor een
nederlaag.
• Bonus punten (max. 7): 1 punt per TD (max. 3) en 1 punt per CAS (max. 3) en 1 punt per INT (max. 3)
De prijzenpot van het tornooi is gp voor de league.
eerste plaats = 200.000gp
tweede plaats = 150.000gp
derde plaats =120.000gp
vierde plaats = 100.000gp
vijfde plaats = 80.000gp
zesde plaats = 70.000gp
zevende plaats = 60.000gp
achste tot laatste plaats 50.000gp
de star player points verzameld per game door Touchdowns, Casualtie, Interceptions en passes en MVP worden bijgehouden en kunnen tijdens de league dus zorgen voor een extra skill. Deze skills blijven bij je team als je in de league stapt en ook alle poen verworven door toeschouwers per game. Het telt dus allemaal mee voor de league alsof je al bezig bent maar het zijn nog geen echte speeldagen. Dus na het tornooi mogen de league spelers al een deftig rapport schrijven over hun team op ons FORUM met alle nodige bijzonderheden. Teams van spelers aan de league moeten gepost worden in volgende discussie:
http://www.conectr-team.be/comments.php?DiscussionID=285&page=1#Item_2
en dit geld als aanmelding voor de league en wel voor 20 juni de post.
Aanmelden voor het tornooi kan je in deze discussie post je teamnaam en ras en of je meedoet met tornooi en of league.
de uurrooster van ons tornooi:
10u aanmelden
10u30 start eerste game
12u30 einde eertse game
13u00 start tweede game
15u00 einde tweede game
15u30 start eertse game
17u30 einde eerste game
18u ceremonie protocolaire.
groeten en hopend op een talrijke opkomst.
Bart.
PS: vragen of verduidelijkingen mogen ook in deze discussie.
vandaag werd het preseason bloodbowl tornooi van de Conect'r Blood Bowl League (CBBL) gespeeld en we hadden 4 deelnemers dus des te mooier hun prijzen.
Winnaar was Maarten Peeters die met 200.000gp rijker is voor zijn team en de conect'r team tornooi wisselbeker heeft.
De volledige uitslag:
Maarten Peeters met zijn Universe Team 36 punten en winnaar van 200kgp
Jef Lemmens met de painfull periods 33 punten en 150kgp
Alexander Follens met Obsinite Ones 26 punten en 120kgp
Stijn Aerts met Honeywood Hornets 2 punten en 100kgp
eerste ronde:
Alex 0 - 1 Maarten 2 - 14
Jef 1 - 0 Stijn 15 - 0
tweede ronde:
Jef 1 - 1 Maarten 9 - 6
Alex 1 - 0 Stijn 16 - 2
derde ronde:
Jef 1 - 1 Alex 8 - 9
Stijn 0 - 1 Maarten 0 - 16
alle deelnemers bedankt om er een tof tornooitje van te maken en een leuke league toegewenst.
Ik heb me goed geamuseerd ! Merci voor de organisatie !
En Alex ik denk dat vooral jij de pijnlijke periodes van de maand hebt mogen uitzweten...dat was niet meer normaal! Met de eerste blok je Kroxigor van het veld krijgen en dan later nog een Saurus zijn sleutelbeen breken (Smashed Collar Bone), dat kan alleen maar als je vrouwen echt ambetant maakt !
Ik denk da ge allesinds heel goed gaat moeten proberen om nog is 6 man in de casualty box te slagen (of waren het er 7?) waarvan 3 in de eerste 3 beurten!! Ben blij dat ik nog eerst heb kunnen scoren :D
Ik heb mij heel goed weten te amuseren iedereen (en special mention goes to Bart!) ondanks dat ik wist te eindigen met 4 man tegen de bloeddorstige vrouwen die de smaak van gekoeld bloed toch wel te pakken hadden precies, eindigen met 4 spelers en slechts een TD tegenkrijgen in de laatste beurt FTW!! :-D Great play Count!