Ik vrees dat ik die week moet werken... ben de vrijdag pas klaar om 21u :s tenzij er minder werk zou zijn maar dat weet ik pas de dag zelf. Kun je op een andere dag? (Ik kan normaal heel de maand buiten die week)
Eén van de spellendagen is het gemakkelijkste voor mij. Zeg maar welke.
Ik zag op je lijst dat je bij je Fan-Factor 30.000 gp of 60.000 gp had staan. Normaal moet je per Fan-Factor 10.000 gp tellen, of je die nu door wedstrijden hebt verdiend of hebt aangekocht. Dus de waarde van je Fan-Factor is 60.000 gp.
Ok - das goed.
Nog een kleine opmerking over je team-value (het is inderdaad moeilijk omdat alles wat verspreid staat in de regels):
3 rerolls kosten maar 150.000 gp in plaats van 200.000 gp: zie p.29, living rule book:
"Adding a re-roll costs double the amount shown on the team list, but ONLY adds the BASIC (un-doubled) cost to the total value of the team."
Volgens mij is je Team-value in totaal dus 1.290.000 GP (met nog 50.000 gp in je clubkas)
weinig beweging qua matchen en uitslagen.
Ik ga er nog 1 speelzondag bijdoen, diene van 7 augustus, om jullie eerste speeldag gespeeld te krijgen maar dat maakt wel dat de tweede speeldag wat sneller mag en gaat moeten.
Ik heb enkel al de uitslag van de Painfull periods tegen universe team binnen 3 tegen 1 voor de PP's.