Hoi , op 10 september zal het conect´r team aanwezig zijn op crusade of light te Wilsele .We zullen daar een stand verzorgen met een spel opgemaakt door Stijn ( queelocke ), Matthias (Myrdin ) , en Jef (Count Zero ) .Een variatie op het spel "zombies ", deze heren kennende steekt dit knap in elkaar met spannende spelregels ,prachtige figuren en scenery , enz .Op deze manier gaan we onze club in de kijker stellen en zo de bezoekers op de hoogte brengen van wie ,wat , waar en dergelijke we zijn en doen .Wat hopelijk interresse in onze club levert alsook nieuwe tegenspelers .
Dit gratis evenement word georganiseerd door The Fallen angels en verder informatie ivm dit gebeuren vindt je op de volgende links ;
www.fallenangelsgamingclub.be/fagc/col/col_I/index.htm
www.fallenangelsgamingclub.be/fagc/markt/viewtopic.php?f=5&t=51
of op de homesite van the fallen angels ==> www.fallenangelsgamingclub.be/
Best eens de moeite om onze vrienden van de fallen angels een bezoek te brengen en onze demo stand te bezoeken .Vanzelfsprekkend ga je langs in clubkledij .Dit zal enorm gewardeerd worden .
Vond het leuk om dit event toch even te kunnen meepikken, veel te bezien en scherpe koopjes te doen. Aan de mannen van de warhammer zombies: nice job, het spel is doordacht, ludiek en prachtig om naar te kijken. Ik hoop zeker nog eens te spelen...
Het was best een zeer fijne spelenbeurs waar onze club met onze stand absoluut thuis hoorde , nog eens chapeau en dikke merci aan Stijn ,Matthias en Jef om onze club daar te vertegenwoordigen .Ook mercikes aan Peter en Bram die mee zorgden voor een fijn spelgebeuren alsook de Conect´r team members die een kijkje zijn gaan nemen .
Zie boven aug 28th 2011
Het was een zeer geslaagd event.
We hadden een leuk en toegankelijk spel, mooie tafel en dito figuurtjes.
Knap werk van Matthias, Jef en Stijn voor dit alles.
Stijn als ik kan helpen met de pompoen plaag te verven laat maar weten.
Welke putty gebruik je eigenlijk hiervoor. Eigenlijk kan ik ne cursus gebruiken hoe pompoenen maken.