18 September
  • Aenarion welk punten aantal wil je tegenover me stellen en om welk uur?
  • Ik heb zin om 40K te spelen, wie wil het tegen mijn orks opnemen?
  • het zal 2000 punten zijn,
    het uur vertel ik later
  • @Wooshum: Hi, als het voor jou lukt kunnen we zondag onze BB-match spelen - zeg maar om hoe laat. Mijn team is momenteel 1.330.000 GP waard - ik denk dat het nog altijd meer is dan jouw team (zelfs met die nieuwe skills erbij), dus ge kunt extra inducements, mercenaries, starplayers en zo opstellen.
  • @Toon als het lukt kunnen wij dan ook onze match spelen?
  • @ Count ; rond 2 uur denk ik daar te zijn , in de voormiddag ben ik belet .Zal mijn best doen om alles aan te passen .
  • 2000 pt Bretoenen aanwezig.
  • @MaartenVW: Ik wil gerust wel spelen, tis weer al even geleden. Wil je tegen Space Marines of Orks? en aan hoeveel punten had je gedacht?
  • Goed Matthias :) Euhm kies zelf maar, hoewel ork vs marine missch leuker is als orks vs orks. Up to you

1750p en om 10u afspreken?
  • Hier nog een 40k speler die zijn troepen een training wil geven. Ik kan met nids gk, IG of marines komen. zijn er voorkeuren, of wil je een verrassing?
    laat maar iets weten.

Groeten.
  • @Maarten: OKE!!
  • @Buizerd, zoals je ziet speel ik eerst tegen Matthias, daarna wil ik gerust tegen een van je legers spelen, aan jou de keuze. Denk dat we ertussen 13u en 14u aan kunnen beginnen.
  • Ik zie het ook wel zitten om met 2000pts af te komen :)
  • @ Ishy ik zal rond 11 uur komen
  • Ik zal er zijn.:bigsmile:
  • Ben er wel maar tegen de middag
  • @Petrod: passeer je 's morgens langs Scherpenheuvel ? En kan ik mee rijden ? Heb rond 10u afgesproken in Aarschot, maar als het niet past voor jou, geraak ik er wel zenne.
  • @Count ik pik je op tegen 9u40
    Breng tevens 2000ptn Fantasy mee.
    Brompie brengt zijn BB-team mee en waarschijnlijk ook Fantasy .
  • ok tot dan en merci.
  • Hallo jongens,

kan het zijn dat iemand mijn Empire army book en de kleine rulebook per abuis heeft meegenomen? Ik heb ze namelijk niet meer, en Matthias ook niet!
    Count Zero, kan je aub kijken of je er plots 2 hebt :P?

Ter verdere info: mijn army list zit er waarschijnlijk nog in.
  • Er lag er nog een en die hebben we in de kast gestopt dacht ik.
  • Er lag er inderdaad nog een, we hebben die in de kast vanachter gelegd.
  • Ok, bedankt!

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Poll

No poll attached to this discussion.