Zaterdag 8 oktober Clubactiviteit
  • Hoi allen ,de kogel is door de kerk , zaterdag namiddag 8 oktober gaan we dus op Hezerheide te Schaffen onze High Land Games houden .Gelieve hier te laten weten dat je mee gaat , hier kan je dus inschrijven en is dan ook zeker mee gaan en betalen , kostprijs is 35 € per persoon ( maar de clubkas gaat hierin wel nog iets doen ).
    Wie gaat er mee ?
    1. Wooshum
    2.Count zero
    3.Schpoeft
    4.Petrod
    5.Sam V H
    6.Myrdim
    7.aenarion
    8.Queelocke
    9. Jasper
    10 .Fitz
    11.
    12.
    13.
    14.
  • Hoe laat zijn we ongeveer terug?
  • Het staat te gebeuren tussen 13 u en 16 uur .
  • Moet checken met de basket maar normaal ga ik dan wel mee :-)
  • Leg mijne rok al maar klaar !
  • Zet me der ok ma op.

groeten
    Bart.
  • Dieje van Bravehaert "Hamish Campbell" doet ook mee
    groeten Peter
  • Sam Van Herck doet ook mee :)
  • Ik zal er ook zijn
  • Ik doe ook mee
  • Had graag mijn roodharige Schotse eer komen verdedigen maar heb die dag halve marathon in Parijs die al lang vastligt. Have fun guys!
  • veel plezier in parijs

ga ook mee
  • Hoi allen , laat van jullie horen aub of je al dan niet meegaat , niet twijfelen het word vet gaaf .
  • Ga niet mee heb cursus
  • Ik kan ook niet, ben op vakantie.

grz

Johan
  • Hoi allen , wij zijn met vooraan in de 30 leden en er zijn er amper 8 ingeschrevenen ( enkelen zijn belet ) , waar zit jullie clubgevoel ???
  • Op deze link kan je zien wat voor activiteiten er op het spel staan:
    http://www.stafort.be/ned_concepten_highland.html

En zoals het Schotse schaap zei: "Deelnemen is plezanter dan...BWEEEEEEIIIIIII !!!"
  • Ik doe wel mee.

Ik lees in het programma: "Halve dag programma: 6 onderdelen naar keuze", zijn die al uitgekozen of wordt er daar ter plekke over gestemd?
  • Daar ter plekke
  • Ik heb altijd al eens in een rokske willen lopen dus zet me er maar bij.
    Schmink en kousebroek zelf meebrengen ???
  • Als er mogelijkheid is om meteen na de rokkentocht naar huis te komen ben ik ook van de partij :-D
  • Hoi beste deelnemers , zaterdag is het zover , ons rokskes liggen al klaar en het zal een heuse strijd worden .We starten stipt om 13 uur dus zeker ten laatste om 12 u 45 ter plekke ( tot 16 u ).Er zal voor ons een programma samengesteld zijn met disciplines uit de Highland Games . Individuele kostprijs bedraagt 35 € . Daarna gaan we met zijn allen iets drinken in The Celt (Ierse Pub ) te Diest .
    Misschien best onderling carpool afspraken maken , ...
    Plaats van gebeuren ;Hezerheide , Zelemseweg 124 / 3290 Diest (Schaffen ) Sporttereinnen links juist voor de spoorweg oversteek richting Zelem
    Iemand met een fototoestel ???

BE THERE IN GOOD SHAPE
    Post edited by wooshum at 2011-10-03 17:50:56
  • Manne ik vrees dat ik toch ga moeten afzeggen :-( ben vandaag bij de doc geweest voor mijn knie en hij heeft mij een uiterst sportverbod opgelegd tot mijn arthroscopie op 2 november... Veel plezier, ik channel mijn highlander (toevallig ook mijn bijnaam bij de geologie :P) energie door naar jullie!
  • @wooshum: breng mijn kodak mee voor genante foto's te maken (en die achteraf aan de hoogste bieder te verkopen!)
  • Ik rij met de wagen vanuit rotselaar en aangezien het 30 minuten rijden is vertrek ik om 12uur.
    Kan 4 man laden.
    Laat maar weten als je mee wil.

groeten
    Bart.
  • Handig zou zijn dat ik Sam en Alex met je meerijden
  • Maarten, lees de posts boven die van Bart is even...
  • @ Schpoeft.
    Enig idee hoelang da ge ga blijven plakken?
    Anders rij ik zelf want ik moet 's avonds nog gaan werken :cry::cry::cry:
  • @Fitz
    ik heb geen idee wanneer moet ge thuis zijn? Ik ga denk ik ten laatste 19uur thuis willen zijn.
    @ Aenarion
    Ik wil jullie wel meenemen komen we dan allen tegen 12uur naar de carpool te rotselaar?
    groeten
    Bart.
  • Ten laatste 19.30.uur.
    Als ik goe kan tellen kan ik ook nog mee?
  • Yep ge kunt mee fitz no problemo.
  • Ik zal om 12 uur aan de Carpool zijn,
    tot dan
  • Hoi allen , het was mijn part vet gaaf , ik heb me geweldig geamuzeerd en the after games was super .
  • Yup! Ik heb me goe geamuseerd vandaag! Pech aan allen die er nie waren
  • Inderdaad, zowel de highlandgames als den achteraf
  • Het was een zeer geslaagde activiteit.
    Dank aan de organisator(en).
    Reuze fun tussen de regenbuien door.
  • Gisteren heel goed geamuseerd maar nu een beetje koppijn van de na aktiviteit maar dit zal o wel overzijn.
  • Heel tof en merci voor de organisatie !
  • Prachtige dag ook mede dankzij de mooie tweede plaats van onze clan i d einduitslag.
    Mercie a d planners van dit alles en aan deze van hierboven voor de mooie fotos.

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Poll

No poll attached to this discussion.