midseason Bloodbowl tornooi op zondag 22 januari 2012
  • Beste Bloodbowlers

op zondag 22 januari gaan we weer een Bloodbowl tornooi organiseren.
    Hier kan iedereen aan meedoen zowel leaguespelers (met hun league team dan) en niet league spelers met een startteam van 1.000.000 aan waarde dat tijdens het tornooi evolueert zoals de league teams en in een later tornooi kan gebruikt worden.
    Op dit moment zijn er nog geen matchen van de vijfde speeldag gespeeld en misschien dat zo houden de vierde speeldag loopt tot 21 januari om deze verder af te werken. Zo starten de league spelers met eenzelfde aantal leaguematchen. Na het tornooi worden geen matchen meer van de vierde speeldag gespeeld en worden als 0-0 ingeschreven en de spelers krijgen er geen punten voor.

Graag had ik hier geweten via een post wie gaat meedoen.
    We starten om 10uur
    10.15 - 12.30 eerste match
    13.00 - 15.15 tweede match
    15.45 - 18.00 derde match
    18.15 podium

we spelen 3 matchen
    We spelen de gewone bloodbowl (nog geen dungeon bowl of varianten)
    we spelen met de living rulebook te vinden op onderstaande link:
    http://www.games-workshop.com/MEDIA_CustomProductCatalog/m1310002_BB_Complete_Blood_Bowl_Rulebook.pdf

de eerste game wordt random je tegenstander bepaalt, voor game 2 en 3 via een vereenvoudigde swiss ranking.
    Hoe kan je punten scoren?
    • 12 punten voor een overwinning, 5 punten voor een gelijkspel, 0 punten voor een
    nederlaag.
    • Bonus punten (max. 7): 1 punt per TD (max. 3) en 1 punt per CAS (max. 3) en 1 punt per INT (max. 3)

De prijzenpot van het tornooi is gp voor de league.
    eerste plaats = 100.000gp
    tweede plaats = 90.000gp
    derde plaats =80.000gp
    vierde plaats = 70.000gp
    vijfde tot laatste plaats 60.000gp

de star player points verzameld per game door Touchdowns, Casualtie, Interceptions en passes en MVP worden bijgehouden en kunnen tijdens de league en dit tornooi dus zorgen voor een extra skill. Deze skills blijven bij je team als je in de league stapt en ook alle poen verworven door toeschouwers per game.

Enkele specialekes voor dit tornooi ten opzichte van het pre season tornooi zijn:
    Als je een dubbel rolt op een skill voor een speler kan een team dat normaal niet mag kiezen voor een mutatie toch eenmalig over dit ganse tornooi een mutatie kiezen. Dit moet wel gekozen worden voor de volgende match begint.

Daar er weinig intercepties gebeuren wordt een team dat een interception doet beloont met 2 maal de inkomsten voor die match waar de interceptie in gebeurt. Als er 2 intercepties door dat team gebeuren zullen de inkomsten maal 3 gedaan worden enzovoort.

als er nog vragen, bemerkingen of misschien een extra regel zijn dan laat je het hier ook maar weten.

groeten
    Bart.
  • Beste bloodbowlers

een kleine aanpassing aan het tijdschema:
    we gaan 2 games ipv 3 spelen zodat de dag wat kalmer is en we ons niet moeten afjagen.
    We starten om 10uur
    10.30 - 13.00 eerste match
    13.45 - 16.15 tweede match
    16.45 podium

dan is er meer bedenktijd tussen de games voor je team aan te passen.

groeten
    Bart.
  • spelen al mee:

Skavenblight's Bleck Retz
  • honeywood hornets
  • Athelorn Throwers
  • The Universe team
  • Ook The Painful Periods zullen zich van hun beste kant laten zien...
  • Sleipnirs Ragers
  • Brompie en de meppers en de nurgle GBB zijn ook aanwezig.
  • Ok dan zijn volgende teams al van de partij:

NURGLE GBB
    PULPMEPPERS
    SLEIPNIRS RAGGERS
    PAINFULL PERIODS
    UnIVERSE TEAM
    ATHELORN THROWERS
    HONEYWOOD HORNETS
    BLOOD RAIDERS

THI BLECK RETZ (reserve)

dat is al een mooie opkomst maar er kunnen er nog meer bij hoor.
    Diegene die een bord hebben mogen dit altijd meebrengen.

groeten
    CBBL
    Post edited by Schpoeft at 2012-01-09 19:20:04
  • The blood raiders maken hun debuut
  • Ik wil even meedelen dat op die dag ook gewoon fantasy en 40K en of andere games kunnen komen gespeeld worden.
    Er zijn 4 a 5 tafels in gebruik en geen scenery.
  • ik kan niet deelnemen , het is dan juist de eerste cursusdag . Kom in de late namiddag wel eens langs .
    Post edited by wooshum at 2012-01-10 18:49:49
  • Allways Casualty Award (mid- season tornooi)
    Hoofdsponsor van the Painful Periods, Allways – voor dat droge, veilige gevoel :crazy:– biedt voor het komende mid-season tornooi de “Allways Casualty Award” aan, met daaraan verbonden een geld prijs van 50.000 goudstukken.
    Het team dat in het tornooi de meeste casualties oploopt (injured en killed spelers) wint deze Award en ontvangt 50.000 goudstukken van onze sponsor. Dus coaches, niet wanhopen als er weer eens een van uw spelers ligt dood te bloeden op het terrein, het kan u geld opleveren !
    Kent u trouwens het nieuwe product uit onze aanbiedingen: de “Allways Super Slurp (ASS)”, het extra absorberend doekje tegen het bloeden ! :swingin:
    Nota aan de League Commissioner: Er zal 50.000 GP uit de schatkist van the Painfull Periods worden overgemaakt aan de Commissioner die dit geld en de Award dan mag geven aan het team dat de meeste slachtoffers had tijdens het mid-season tornooi.
    Post edited by Count Zero at 2012-01-13 10:35:47
  • doet me denken aan die reclame van die 2 gastjes die ook allways willen omdat je daarmee kan zwemmen, paardrijden, fietsen enz
  • De Conect'r-Team Blood Bowl League neemt dit mooie gebaar graag aan en dankuwel hiervoor Al Ways.
    Beste andere deelnemers dit gebaar zou de integriteit en betrouwbaarheid van de judges totaal niet mogen beinvloeden. Geen reden tot paniekof scheidsrechterlijke dwaling.

Vanaf heden spreken we over het "Always" Mid season tornooi.

groeten
    CBBL.
    Post edited by Schpoeft at 2012-01-14 11:49:55
  • Hoi,

Het kan zijn dat ik dit weekend moet werken en er zondag dus mss niet ga geraken. :-(

grz

Johan
  • @count zero en de painful periods moet ik langs komen om u op te pikken,
    de pulp meppers willen nog eens na praten na de wedstrijd van vorige keer ,er is er nog eentje zijn ondergebid kwijt.
  • @Petrod: dat zou gemakkelijk zijn ! Zeg maar om hoe laat jullie langskomen...
  • @cout zero tussen 9u30en 9u40 kom ik u oppikken zodat we goed op tijd zijn.
  • Hallo beste bloodbowlertjes

het was gisteren weer een geslaagd mid season tornooi en dat was niet alleen dankzij onze sponsor ALWAYS die ik wil bedanken voor de prijs en de trofee.
    Ook dank aan Stijn voor de extra prijs voor nummerke 1 en de spelers om er ne leuke dag van te maken.
    Dan volgt nu de uitslag:

1ste = Kris = 24 punten = 6 TD = 100Kgp
    2de = Toon = 22 punten = 4 TD= 90 Kgp
    3de = Bram = 22 punten = 3 TD = 80Kgp
    4de = Maarten = 18 punten = 3 TD = 70Kgp
    5de = Jef = 15 punten = 4 TD = 60Kgp
    6de = Bart= 15 punten = 1 TD = 60Kgp
    7de = Peter = 2 punten = 1TD= 60Kgp
    8ste = Stijn = 1 punt = 1 TD= 60Kgp

Kris heeft nu de CONECT'R-TEAM BLOODBOWL wisselbeker en deze geeft recht op een extra reroll per game op vertoon aan de tegenstander (dus uwe trofee bijhebben).

De ALWAYS CUP is gegaan naar zowel Peter en Kris die elk 5 casualties tegen hebben gekregen en dus beide hebben 25Kgp gewonnen.

er kan dus vanaf nu verder gedaan worden met speeldag 5 van de league.
    Binnen 4 a 5 maand zullen we nog ne keer een tornooitje doen.

groeten
    CBBL
    Post edited by Schpoeft at 2012-01-23 16:55:30
  • Ik heb mijn trofee "moeten " afgeven aan Brompie, hij gaat deze op zijn kamer omhoog hangen.
    Typisch voor een orc, een lekker hapje als hij honger heeft. De vinger is eigenlijk juist genoeg voor een Nioghtgoblin bij een padestoelsoepje.
    Voor wie de trofee gemaakt had "Geweldig" vakmanschap.

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Poll

No poll attached to this discussion.