silicone
  • jammer voor de gasten die dachten om een fotoke te zien van lesly ann

het gaat over gietmallen van silicone, heb dat productje gekocht en ben nu bezeig met de eerste testjes, nu zoek ik nog iemand die gebouwtjes heeft van GW liefst niet geschilderd of andere items die ik is eventjes mag lenen om ne mal van te maken.
  • ik heb nog een "Fortified Manor House" liggen al geplakt maar nog niet geverfd.Als je dit wil proberen laat maar iets weten.
    Zal ook zaterdag eens zien of er nog iets anders ligt, nog niet geplakt.
  • Wow dat zou al tof zijn, is vooral om daken te maken. Dat is nu zo een heel gedoe om te maken, en ook schaal vergelijkingen want als je bv een kist wil maken die er op een speelveld "realistisch" eruit ziet dan zou die in werkelijkheid 2m hoog zijn.

zal u nog wel is bellen of zo
  • heb een heuvel liggen die al een undercoat heeft...?

de deze: http://www.games-workshop.com/gws/catalog/productDetail.jsp?catId=cat440008a&prodId=prod1095510
  • heuvel vind ik een beetje zonde om te gieten in silicone/ resin die zijn meestal niet zo tijd rovend om te maken uit polystrene

heb net men eerste gietsels gemaakt een ton of 6 en een muurtje, tonnetjes zijn goed gelukt muurtje is een "GW-ke" maar op ne muur valt dat niet zo op zoveel belletjes.

Als er specilae verzoekjes zijn laat maar komen
  • POMPOENEUH???????
  • komt in orde mannen.

ipv kakkebonen geef ik pompoentjes.
  • men eerste liter silicone is er volledig doorgedraaid nu kan het afgieten bginnen,

omdat ik het zo leuk vond ga ik nog wel binnekort een litertje of zo halen als ik voor nog iemand moet meebrengen laat maar weten, wil ook altijd is ne "workshop" houden
  • die pompoentjes komen er zondag aan ben maandag middag pappie geworden van Finne een mooi meisje van 54 cm en 3,850 kg
  • Gefeliciteerd
  • Hela hela :-D nen heel dikke proficiat aan heel het gezin!!!
  • Proficiat!!
  • nogmaals proficiat
  • Proficiat aan de trotse ouders.
  • Proficiat.:kissing::kissing::kissing: voor de mama.
  • proficiat
  • Proficiat!
  • Gefeliciteerd !!!
  • Proficiat !!!
  • Gefeliciteerd ! :flowers:

Wel oppassen met tutjes gieten uit siliconen he :wink:
  • ben gisteren nog een literje gaan halen, dus kan ik aan de tutterkes beginnen.

vanaf dit jaar zijn ze niet meer open op zaterdag (lang leven vaderschaps verlof), ze willen zelfs minderen met verkoop aan particulieren maar geen nood ze werken samen met " lucas" een keten van hobby/kunsten benodigheden.
  • bedoel je voschemie? met de sicovoss-nl-1?
  • dat is hem hellemaal.
  • met wat giet je het af?
  • als ik me niet vergis PU maar zal straks thuis is bekijken wat dat juist is.
  • PUR MC 6? die heb ik ook.
  • heb de mc 12

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Poll

No poll attached to this discussion.