jammer voor de gasten die dachten om een fotoke te zien van lesly ann
het gaat over gietmallen van silicone, heb dat productje gekocht en ben nu bezeig met de eerste testjes, nu zoek ik nog iemand die gebouwtjes heeft van GW liefst niet geschilderd of andere items die ik is eventjes mag lenen om ne mal van te maken.
ik heb nog een "Fortified Manor House" liggen al geplakt maar nog niet geverfd.Als je dit wil proberen laat maar iets weten.
Zal ook zaterdag eens zien of er nog iets anders ligt, nog niet geplakt.
Wow dat zou al tof zijn, is vooral om daken te maken. Dat is nu zo een heel gedoe om te maken, en ook schaal vergelijkingen want als je bv een kist wil maken die er op een speelveld "realistisch" eruit ziet dan zou die in werkelijkheid 2m hoog zijn.
heuvel vind ik een beetje zonde om te gieten in silicone/ resin die zijn meestal niet zo tijd rovend om te maken uit polystrene
heb net men eerste gietsels gemaakt een ton of 6 en een muurtje, tonnetjes zijn goed gelukt muurtje is een "GW-ke" maar op ne muur valt dat niet zo op zoveel belletjes.
men eerste liter silicone is er volledig doorgedraaid nu kan het afgieten bginnen,
omdat ik het zo leuk vond ga ik nog wel binnekort een litertje of zo halen als ik voor nog iemand moet meebrengen laat maar weten, wil ook altijd is ne "workshop" houden
ben gisteren nog een literje gaan halen, dus kan ik aan de tutterkes beginnen.
vanaf dit jaar zijn ze niet meer open op zaterdag (lang leven vaderschaps verlof), ze willen zelfs minderen met verkoop aan particulieren maar geen nood ze werken samen met " lucas" een keten van hobby/kunsten benodigheden.