speeldag 8 januari
  • Wie komt met wat? Ik kom af en sta open voor 40K en fantasy
  • Kris en ik voor onze bb match
  • Ik kom ook af, voor het geval iemand terug lid zou willen worden :-)
  • ik heb interesse in 40k. zeg maar hoe groot en al.
  • Ik kom af met bram .
    Om 14uur speelik tegen Luc.
    Als er iemand wil spelen voormiddag laat maar iets weten.Fantasy of 40K(heb ik nog niet 100% onder de knie).
  • Ik had u nog een spelletje te goed, peter. Als je me laat weten hoeveel punten, kom ik in de voormiddag af.
  • Buizerd, wil zeker wel n battle 40k doen, misschien namiddag vermits je Peter hierboven voorstelt voormiddags te spelen. Ik kom alleszins af en breng zowel een fantasy als een 40K leger mee
  • @buizerd stel je maar voor hoeveel punten 40K.heb nog veel te leren.en kan dan iets anders testen dan tegen Luc.
    Tegen luc speel ik met 2000ptn.
  • laten we het op 1500 houden. dat moet wel lukken voor mij. is goed voor mij.
  • 1500 ptn is het dan ,dan zie ik je in de voormiddag.
    Kan ik iets uit proberen tegen u en tevens dit stukje uit het leger tegen luc halen.
    @Maarten kom je in de voormiddag ook af?Brompie zoekt ook nog iemand om tegen te spelen Fantasy.
  • Das goed ik zal tegen 10u komen en eerst tegen Bram spelen daarna Buizerd

Misschien voor de fantasy 2000P en voor 40K 1750p?
    Post edited by MaartenVW at 2012-01-07 10:24:41
  • Voor Bram is 2000 ptn goed.
    maakt straks zijn lijst en zal er morgen tegen 10 uur zijn.
  • hoe hebben de plaguemarines het er van afgebracht, peter?
  • Ze hebben hun best gedaan alleen hun bevelhebber heeft af en toe een fout gemaakt,waar hij wel van geleerd heeft.(ze zijn verloren)
    2 leuke battles gehad en veel geleerd.
  • Dat verloren weet ik eigenlijk nog niet. Volgens mij was het gewoon een draw?

Een ding is zeker: plaguemarines zijn wel zeer lastig om neer te krijgen. :shocked:

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Poll

No poll attached to this discussion.