Geen vrijdagse speelavonden meer
  • Hoi allen , omdat het de laatste keren een zeer geringe opkomst was en onze lokaalhouder de vrijdagavonden andere mogelijkheden heeft wordt er een punt gezet achter de vrijdagse speeldagen . Wel is er de mogelijkheid om op een doordeweekse avond bvb je bb match af te werken of een battle fantasy of 40 k te houden .Dit enkel als het niet anders kan , onze zondagen blijven de hoofdspeeldagen en hopen dan telkens ook op een sterke opkomst .Wel op voorhand zeker en vast Dirk contacteren om na te gaan dat de zaal ter uwer beschikking kan zijn . Dank voor uw begrip .Groeten Kris
  • Vind ik wel een spijtige zaak, we waren vorige vrijdag met 3 om te spelen, maar we hebben ons wel goed geamuseerd. Het idee was ergens om op vrijdag regelmatig warmachine te gaan spelen, maar dat zal nu op vrijdag hier niet meer lukken. Anders de telefoonnummer eens doorsturen om Dirk te bereiken.

grz

Johan
    Post edited by sanguinius at 2012-01-23 19:06:01
  • Vergeet ook niet dat het examens zijn, hé :p Anders had ik daar ook gezeten.
  • ja, maar een stuk of dertig, veertig linedancers die daar allemaal zitten en consumeren den hele avond lang of 4 a 5 personen. 't Is een groot verschil

Zaterdag is de zaal trouwens altijd leeg.
    Post edited by Myrdim at 2012-01-23 23:57:04
  • Ik denk dat het misschien idd wat veel speeldagen waren. Waar ik bijvoorbeeld wel heil in zie is om in bepaalde periodes misschien eens een extra dag in te lassen. Bijvoorbeeld in vakantieperiodes. Dan heb je sowieso meer aanwezigen verwacht ik.

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Poll

No poll attached to this discussion.