To all fellow orkses, pantsy marines and xenos scum..
Op 4maart zal het eerste deel van het clubkampioenschap 40K 2012 plaatsvinden. Algemene regels omtrent het clubkampioenschap zijn te vinden in de betreffende post.
Voor deel 1 spelen we 1250 punten en drie battles. Legerlijsten zoals gewoonlijk, geen beperkingen. Let wel, over de 4 manches van het clubkampioenschap moet met hetzelfde leger gespeeld worden.
Ik zal zorgen voor de scenario's van de dag en ook reservespeler zijn. De scenario's zullen niet standaard zijn maar wel zo gebalanceerd mogelijk. Om het spannend te houden en jullie je lijst zo te laten maken dat je alles aan kan, krijgen jullie de scenario's maar op de dag zelf.
Graag jullie legerlijst voor 24 februari opgestuurd naar maarten182@hotmail.com
dagplanning: 09u45: briefing + tafels klaarzetten 10u00: battle 1 12u: middagbreak 12u30: battle 2 14u30: kleine break 14u45: battle 3 16u45: opruimen, resultaten 17u: back to your space ships
kan er mischien iemand is een IG codex missen heb hier thuis nog ne hoop napoleonistish liggen op de juiste schaal mischien kan ik wel iets ineen steken voor zo een laag punten aantal.
ik zal probere ook af te kome, heb wel al 10 jaar geen 40k nemeer gespeeld, ma aangezien da daemons toevallig polyvalent zijn zalk die nekeer as 40k spelen he :D
Luc met Eldar armylist gekregen Johan met BA armylist gekregen Glenn met BA armylist gekregen Matthias met Orks armylist gekregen Gert met Deamons Bart G. met IG Peter met Chaos Marines Stijn A? met ? Bram met?
joew Maarten, ik hem nog gene codex of rulebook dus ik zal probere tege tweekend iet ineen te bokse en dieje boek is ff te bezien, khem da 5jaar geleje gespeeld ma van de huidige ruleset wetek echt nog geen zak, ma kom sowieso wel gewoon da er wa meer volk is om onder zenne neus te kietele