2nd edition 24 hours of wargaming
  • We zouden dit jaar graag de 2 de editie van de 24 uren organizeren .Ook deze keer weer met een grandioos spelopzet , speedpaint , kwis en misschien ook terug een filmke meepikken en pikante soep slurpen . Dit loond enkel de moeite als we voldoende deelnemers hebben en zou dan doorgaan in oktober of november .Denk er alvast eens over na en laat hier weten dat we op jou kunnen tellen ?
  • Hehe, I wouldn't miss it for the world!! :D
  • ik wil alvast meedoen!
  • Ik ben van de parij als ik niet moet WERKEN .
  • 't zelfde als diene van hierboven.
  • Hopelijk zoals de twee hierboven :-)
  • Ik doe mee
  • Geen idee wanneer vakantie gepland word dus als ik niet in Afrika zit of moet werken zal ik der zijn
  • Ik zou ook wel willen deelnemen.
    Alles hangt natuurlijk af van welke dag en dat het mogelijk is.
    Ik wil eventueel een deel van de fantasy battles op mij nemen.

We hebben tegen dan al veel clubtoernooien gespeeld, met ideeen van iedereen,
    en het beste samengieten
  • Beste Leden,

Van 20 tot 21 oktober (2012) wordt er een tweede editie van een 24 uren gehouden.

Voor fantasy heb ik al een paar goede en vooral nieuwe ideeen bedacht om de battles iets anders te laten verlopen, dan battles op de speeldagen/toernooien. De ideeen zullen samen met Jef verwerkt worden tot hapklare brokken.
    Eens alles klaar is houden we jullie verder op de hoogte.

Er zal ook met twee teams gewerkt worden, team good and evil.
    Maar eerst het meest belangrijke, de opkomst.
    Ik hoop op minstens 8 spelers, maar meer is natuurlijk beter.

Als er maar 4 spelers kunnen opdagen, is het naar mijn mening niet de moeite om een 24 uren te houden.

Dus laat weten dat je kan,
  • Momenteel

Maarten P
    Maarten Vw
    Alex
    Jasper
    ishy ?
    peter ?
    Fitz ?
    Matthias ?
    Sam
    Tim

Als iedereen kan zijn we met 10,
    nog kandidaten ?
    Post edited by Aenarion at 2012-05-14 20:19:50
  • IK ga zeker proberen mee te doen, is nog ver om met zekerheid te kunnen zeggen, maar zou moeten lukken! Lijkt me zeer leuk allessinds dus :)
  • ik doe mee!
  • Ik ga morgen kijken of ik vrijaf heb.Heb nog leuke ideeen om toe te passen .

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Poll

No poll attached to this discussion.