Conflict schilderwedstrijd
  • Conectr team presenteert

1 ste schilderwedstrijd op zondag 22 april

volgende categorieen:

- figuren sci fi en fantasy
    - grote figuren sci fi en fantasy
    - showcase
    - open

Onder deze categorieen worden volgende prijzen verdeeld, natuurlijk beste van elke categorie maar ook beste youngblood (tot 15 jaar) en beste van de show alsook een publieksprijs. Plus "medailles" goud, zilver en brons

wedstrijdreglement:

Inschrijvingen modellen kunnen gebeuren op zaterdag 21 april en op zondag 22 april tot 12.00
    - 1 euro per deelname vanaf 5 betalende entries zijn volgende deelnames gratis. Deelnemers tornooi en conect'r leden krijgen 1 gratis deelname.
    meer dan 5 deelnames mag maar men betaald dan slechts 5 euro
    Youngbloods krijgen een extra gratis deelname dus deelnemers tornooi en jonger dan 15 krijgen dus 2 gratis plaatsjes.

- Deelname aan de wedstrijd kan alleen met eigen geschilderde figuren.
    Dit telt alleen bij inschrijvingen de eventuele prijs kan opgehaald worden door een andere persoon.
    Bij inschrijving krijgt men van de organistie een deelname formulier en met de controle strook en enkel met de controle strook krijgt men zijn figuur terug.

- Een project van meerdere personen kan als minstens 1 van de creatoren aanwezig is.
    - Referentie materiaal en WIP foto's mogen bij het model gevoegd worden. (organisatie kan deze wel opzij leggen bij eventueel plaats gebrek)
    - Het model mag niet voorzien zijn van naam of andere markering waaruit kan blijken van wie het figuur is.
    - De jury of organisatie mag een model naar een andere categorie plaatsen. Ze zijn ook de enige mensen die de figuren mogen aanraken.
    - De organisatie is niet verantwoordelijk voor eventuele schade of diefstal maar stelt wel alles in het werk om dit te vermijden.

categorie bepalingen:
    figuren sci fi en fantasy: alle figuren op een wedstrijd base van snotling tot eldar jetbike rijder, in deze categorie past ook de simpelste infanterist tot de doorwinterde generaal met zijn warhorse.

grote figuren sci fi en fantasy: figuren die te groot zijn voor de bovenstaande categorie, zoals voertuigen, tanks en monsters met eventueel hun berijders

showcase: alle figuren op een display base, bustes, ...

Open: Greens, diorama's, scenery, duels, ...

We geven degene die willen ook de mogelijkheid om hun modellen te tonen buiten de wedtrijd

Jurering:
    Deze zal gebeuren door minstens drie personen bepaald door de organisatie.
    Post edited by queelocke at 2012-03-17 09:49:05
  • Allemaal al aan het schilderen ??? :)
  • kunnen jullie mij even de datums en de tijden doorgeven, dan kan ik het op onze website plaatsen.

thx
  • eerste zin van het regelement
    zaterdag 21 april maar vooral zondag 22 april, vanaf 9.30 zijn de figuren welkom tot zondag 12.00
  • idd, heb ik gemist :o

direkt werk maken van een brilleke
  • geen probleem kan beter nog is duidelijk gezegt worden.
  • die duitser, komt die ook weer? heeft die een webpagina? dan kan ik al eens kijken wat ie heeft en een lijstje opmaken.
  • Ik denk dat dit zijn website is:

http://more-terrain.de/
  • Mooi geverfde modellen.
    http://vladd-painting.blogspot.com/p/warhammer.html
    gevonden op het forum van de Bersekers.
    http://board.teamberserker.com/index.php
    hier staan nog goeie modellen onder bij paiting ,de moeiteom eens te bekijken.
  • Putain !

Als die ooit meedoet aan een toernooi, dan is het wel duidelijk wie painting wint ...
  • Effe aan herrineren ; graag allen een model meebrengen om mee deel te nemen
  • kunnen jullie even het adres doorgeven hier? Of heb ik dat ook weer gemist :)

Hoelaat de start

grtz

modelbouwleuven
  • Alle info is te vinden op de volgende link:
    http://conectr-team.weebly.com/11th-conflict-2012.html
  • Ik vond het een heel geslaagd initiatief ! Er stonden veel prachtige exemplaren, en zéker die van judge Gerrie.
    Volgend jaar weer zou ik zeggen !
    (ik heb ondertussen de trofee en de oorkonde al ereplaatsen gegeven ...)
    Post edited by mannfred at 2012-04-23 09:46:20
  • was zeer leuk,

we hadden 113 entries geschilderd door 27 verschillende schilders

iedereen bedankt om deel te nemen,

alle sugesties om het volgend jaar beter te maken zijn zeker welkom

al een idee van mij, nu was er wel een speciale conectr prijs maar volgend jaar zou het leuk zijn als we allemaal met een soortgelijk figuur meedoen aan een aparte categorie, bv dat de deelnemers samen een doos kopen en die dan verdelen, dan komt iedereen met dezelfde orc of wat dan ook af.
  • geen slecht idee imo
  • Lijkt me wel een goed idee en nog een dikke proficiat aan de Mannfred( uwe kleine heeft er een goed oog voor ;-)
  • Geen slecht idee. Mijn halfling hot pot stond een beetje beschaamd naast een reuzegrote ork-tank.
  • Awel mannen,

het was een aangenaam gebeuren, wij stonden een beetje versteld van de mogelijkheden in deze tak van schilderen/modelbouw.
    Prachtige figuurtjes.

Bedankt voor jullie ontvangst en uitleg over het gebeuren.

Voor ons zeker voor herhaling vatbaar.

Hoop jullie volgend jaar op 24 maart te mogen verwelkomen op onze beurs/wedstrijd

grtz

Ron
  • jij ook bedankt Ron om langs te komen, bedank jullie mensen ook maar.
    op mij kan je alvast rekenen voor jullie evenement.
  • Als ik het niet vergeten ben ga ik ook kijken.
  • we zullen het wel niet vergeten peter, staat al in mijn agenda
  • Zoals Ron wil ik jullie ook bedanken voor de leuke dag. Op de beurs van Modelbouw Leuven zal ik ook aanwezig zijn, en hopelijk ook op Conflict 2013 ;)

Ondertussen heb ik een reportage op m'n blog gezet: http://corvusminiatures.blogspot.com/2012/04/conflict-2012-event-coverage.html.

Als je nog vragen of opmerkingen hebt omtrent painting, aarzel dan niet me te contacteren: gerrie.schenck@gmail.com.

See you!

Gerrie

Howdy, Stranger!

It looks like you're new here. If you want to get involved, click one of these buttons!

Poll

No poll attached to this discussion.