spelfanaat leuven

Post Reply
queelocke
Painting master
Posts: 885
Joined: Sun Aug 05, 2012 6:24 pm

spelfanaat leuven

Post by queelocke » Fri Jun 06, 2014 4:22 pm

Beste klant



Na meer dan vier toffe jaren, vol met spelplezier, geeft Spelfanaat Leuven de fakkel door. Vanaf 1 juli zal je jouw vertrouwde gezichten niet meer zien in jouw favoriete winkel te Leuven.



Spelfanaat Leuven bedankt jou voor je jarenlange vertrouwen, loyaliteit, en het vele spelplezier dat ermee gepaard ging.



Spelfanaat Mechelen blijft bestaan en zal - zoals de laatste 10 jaar - je bijstaan met raad en je helpen het juiste spel te kiezen. Vanaf juli kan je ook daar nog steeds terecht om je aankopen te doen, evenals je bestellingen plaatsen via onze web shop.



Als je nog cadeau bons - te herkennen aan de eerste letter van het nummer (L) - of waardebonnen hebt van Spelfanaat Leuven kan je deze nog opgebruiken tot en met zaterdag 28 juni 2014, waarna ze vervallen en geen waarde meer hebben.



Spelfanaat Leuven's laatste maand gaat in en hopelijk zien we jou nog in onze winkel, of erna in Mechelen.



Nog veel spelplezier!

Spelfanaat Leuven
Sint-Hubertusstraat 3
3000 Leuven
T: 016/84.36.30
E: leuven@spelfanaat.be

Bekijk onze website op: www.spelfanaat.be


dit zat er in men mailboxje
dice count 10
sanguinius
Chapter Master
Posts: 637
Joined: Sun Aug 05, 2012 12:18 pm

Re: spelfanaat leuven

Post by sanguinius » Sun Jun 08, 2014 10:53 pm

De winkel wordt overgenomen door iemand anders. Zal er eens binnenspringen binnen een maand.

grz

Johan
guildball: butchers, alchemists, morticians
AoS: nighthaunt
star wars imperial assault, legion
dark souls boardgame
Jakke
Chapter Master
Posts: 584
Joined: Wed Aug 08, 2012 1:52 pm

Re: spelfanaat leuven

Post by Jakke » Mon Jun 09, 2014 10:35 am

iets in mij zegt dat dit vrij normaal is, gezien hoe ze hun volk behandelde.
Hopelijk word de nieuwe eigenaar hier niet te hard door afgeremt.
laat je ons weten hoe het geweest is Johan?
GrandMaster of the Sanguine Angels Blood Angels Succesor Chapter
Archon of the Götterdämmerung Traitor Guard Regiment
ArchMage of the Pointy Ears High Elves army
Coach of the Short Jokes dwarf bloodbowl team
Grand Vizier of mutatawwi'a
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Put him on your
(")_(") signature to help him on his
way to world domination
queelocke
Painting master
Posts: 885
Joined: Sun Aug 05, 2012 6:24 pm

Re: spelfanaat leuven

Post by queelocke » Tue Jun 10, 2014 11:56 am

ik ga morgen proberen langs te gaan, is nog een bestelling achter.
dice count 10
sanguinius
Chapter Master
Posts: 637
Joined: Sun Aug 05, 2012 12:18 pm

Re: spelfanaat leuven

Post by sanguinius » Wed Jun 11, 2014 8:39 pm

De nieuwe uitbater zou pas vanaf juli zijn
guildball: butchers, alchemists, morticians
AoS: nighthaunt
star wars imperial assault, legion
dark souls boardgame
sanguinius
Chapter Master
Posts: 637
Joined: Sun Aug 05, 2012 12:18 pm

Re: spelfanaat leuven

Post by sanguinius » Wed Jun 18, 2014 8:17 pm

Dit stond op het GLL forum gepost door de nieuwe uitbater van de spelfanaat:

Het wordt tijd denk ik dat me hier ook eens kom voorstellen.

Ik ben Robin, de nieuwe uitbater vanaf 1 juli van de Spelfanaat!
Zelf ben ik een gepassioneerd boardgamer en speel ik met enige regelmaat magic. Minitiature gaming heeft me altijd gefascineerd maar is er omwille van weinig animo in de vriendengroep nooit echt van gekomen, daar brengen we dus binnenkort verandering in

Ik zag hier op het forum al een paar vragen circuleren dus even een paar belangrijke dingen;
De Spelfanaat zal vanaf 1 juli omgedoopt worden naar Demo-Spel. Nieuw logo, naam, etc. De samenwerking met de winkel in Mechelen stopt dan ook.

De klantenkaart blijft bestaan. Als jullie nog waardebonnen hebben van de huidige Spelfanaat dan blijven die geldig tot 30 juni, best snel opgebruiken dus!
De nieuwe klantenkaart registreert je korting in het kassasysteem (5%) en bij je volgende aankoop wordt je krediet eraf getrokken. Er moet dus niet meer gewacht worden tot je 5€ bij elkaar hebt en ook geen bonnetjes meer.

Op 19 juli doe ik een opendeur, er zullen verschillende demonstrators aanwezig zijn om boardgames uit te leggen en er zal ook een tafel staan voor een miniatures intro dus hopelijk kunnen we daar ook nog wat nieuwe zieltjes winnen voor de club Op die opendeur ga ik ook een kortingsactie doen en natuurlijk een glaasje cava en wat knabbels. Kruis die datum dus al zeker aan in de agenda!

Qua assortiment blijf ik sowieso aanbieden wat er vandaag is maar ben ik ook al met Tom en Stefaan aan het bekijken wat er interessant kan zijn om toe te voegen.

Ook ben ik met Stefaan en Tom aan het bekijken om nog eens een warhammer toernooi te laten doorgaan in de winkel!

Verwacht dus zeker nog wat meer nieuws van mij binnenkort! Als jullie nog vragen hebben, stel ze gerust en vanaf volgende week reeds zullen jullie mij ook gewoon op dinsdagavond aantreffen in de winkel
guildball: butchers, alchemists, morticians
AoS: nighthaunt
star wars imperial assault, legion
dark souls boardgame
MaartenV
Voorzitter
Posts: 934
Joined: Sun Aug 05, 2012 10:14 pm

Re: spelfanaat leuven

Post by MaartenV » Sat Jan 10, 2015 5:29 pm

Conect'R Team Aarschot - Where friends meet to wage little wars with dice
Post Reply