Tactica: special characters

Post Reply
MaartenV
Voorzitter
Posts: 934
Joined: Sun Aug 05, 2012 10:14 pm

Tactica: special characters

Post by MaartenV » Sun Nov 17, 2013 8:50 pm

Ik zou van start willen gaan met een tactica sectie. Hierin kunnen we discussiëren over wat werk en niet werkt in de WHFB-wereld ☺

Naar aanleiding van Dice day zou ik de special characters eens willen bekijken. Special characters om naar uit te kijken (louter mijn mening welke gevaarlijk zijn en dice day is 2000p dus eigenlijk ook geen karakters van meer dan 2000p). Let wel dit is gewoon mijn mening en daarom niet juist.

Tomb Kings:

Settra: geeft alle units binnen 6” zijn WS, impact hits zijn S5 flaming en magical. 4+ ward save en MR1, hij heeft 5attacks met zijn zwaard dat geen AS toelaat. Hij is ook een lvl 1 caster maar vooral een stevige close combat lord. Grote punteninvestering maar sterk karakter volgens mij.
Herald nekaph: killing blow op 5+ in challenges, hij heeft een flail die multiple wounds 2 doet. Laag initiatief en bijna geen armour dus iedreen die een beetje kan slaan in close combat heeft deze opgeruimd voor hij gevaarlijk kan zijn
Queen Khalida: goeie stats en ASF. Geeft een unit archers BS3 en poison als zij er bij voegt. Magic missile bound spell. Te kwetsbaar volgens mij
Grand hierophant Khatep: lvl 4 wizard die de hierophant moet zijn. Mag één keer per beurt een casting attempt rerollen, zelfs een irrisistable. Heeft ook een feedback item tegen enemy wizards. Sterke caster maar ik zou mn hierophant toch liever een ward save kunnen geven.
Arkhan the black lvl 5! lore of death. Lore of death is een hele goede lore, vooral sniping spells tegen andere wizards en een vieze vortex. Arkhan heeft goede stats, zwaard waarmee zijn unit wound kan recoveren. Hij kan tot drie dispel dice opsparen en er power dice van maken. Nog sterkere caster maar ook hier geen ward save. hij kan wel een vliegende chariot nemen, goed in combinatie met de short ranged spells van death magic.
Prince apophas: vliegende vechter, mag geen generaal zijn en mag geen units joinen. Strength 2 breath weapon. Regeneration en ook een curse tegen een karakter waardoor hij reroll to hit en to wound krijgt. Wegens S4 alleen maar nuttig om wizards en war machine crew aan te pakken maar vanwege de lage prijs zou ik hem zeker durven nemen.
Ramothep: necrotect die zijn unit naast de gewone necrotect voordelen ook frenzy geeft. Mag één animated construct unit reroll armour saves geven in heel de battle. Goedkoop karakter dat wel eens snel zou kunnen sterven maar door zijn buffs een goeie investering voor bijvoorbeeld een unit tomb guard.

Chaos Warrios

Archaon: te duur om in 2000p te zien en gelukkig maar. Dit bazeke is zo wat the jack of all trades en naast zijn extreem goede stats, vieze gear en een 3+ward save is hij ook een lvl2 wizard. Sterke keuze
Galrauch:te duur voor 2000p. lvl 4 draak dus pretty crazy. Breath weapon met toughness test of remove from play! Moet elke beurt een ld check halen, als je deze faalt kan je niets doen behalve jezelf aanvallen. Kost nog niet zo gek veel punten en unieke combinatie maar vanwege de LD chech misschien toch een gevaarlijke investering.
Kholek suneater: te duur voor 2000p. Dragon ogre lord. 8 wounds en een 2+ armour. D6S6 Magic missile en D3 wounds in cc maar verder niets speciaals. Fluffy keuze vooral. Vooral leuk als je een keer zeker wil zijn dat een cannonskogel je lord niet in één keer kan opvreten.
Sigivald: Niet meer zo goed als vroeger. Geeft nog altijd wel Ld 10 stubborn aan zijn unit, samen met stupidity. 7ASFS5 attacks maar verder niets speciaals. Te duur denk ik
Valkia the bloody: Vliegende khorne deamonette en dus cc monster. Dodelijk op de charge voor eender welk target. Helaas geen ward save dus oppassen want ze overleeft het niet lang volgens mij. Fungeert als bsb zonder gevaar de vlag te verliezen. Beetje aan de dure kant voor zo’n glazen cannon
Vilitich: lvl 4 tzeench wizard. Loremaster van de lore of tzeench. Maar de lore van tzeench is niet echt goed en verder ook geen ward save dus ik zou hem links laten liggen.
Wulfrik the wanderer. Marauder karakter. Goedkoop en leuk truukje. Hij en een unit marauders kunnen met ambush van eender welke tafelrand komen. Als wulfrik een challenge roept kan deze niet geweigerd worden en hij kan ook één model keizen waartegen hij rerolls to hit en +2S krijgt. Sterke keuze.
Festus the leechlord: Nurgle lvl 2. Geen vechter en geen goede defence maar geeft wel regeneration 5+ en poison aan een unit. Heeft ook nog een potion truukje. Zeer gevaarlijk in een unit Nurgle warriors. Waardevol
Throgg the trollking. Deze gaan we veel zien. Trollen worden core choices en die zijn vet goed! Verder heeft hij een breath weapon S5 no armour. Mutant regeneration en alle beesten/mostrous... binnen 18” mogen zijn LD8 gebruiken. Great weapon dus slaat met S8 en niet stupid. Ook goed bij een unit chaos ogres bijvoorbeeld. Kost veel te weining naar mijn mening dus superkarakter.
Scyla anfingrimm: superspawn van Khorne. Cc monster met MR3. Leuke keuze en voor die punten kan je niets mis doen.

Wood Elves:

Orion: te duur voor 2000p. Stats om rekeing mee te houden. Forest spirit dus mag enkel bij forest spirits. Hij is zelf monstrous infantry tegenwoordig dus interessant bij treekin. Unbreakable. Maakt wild riders core en een boogschutters units minder toegankelijk. Kan hondjes meenemen. S7 in cc. Geeft boost in het dispellen. Een heeft een S6 spear die geldt als bolt thrower. Leuke keuze maar misschien toch wat veel punten?
Drycha. Lvl2 boomwitch. Goede cc stats. Haar leger mag enkel uit forest spirits bestaan dus leuk maar moeilijk. Ze kan reserves uit een bos laten komen en ook units van bos naar bos teleporten. Vooral fluffy keuze naar mijn gevoel.
Naestra en arahan. Tweeling die ofwel op een eagle ofwel een draak kunnen rijden. Enkel de eagle combo geraakt in 2000p. Beide moeten sterevn in dezelfde ronde anders komt gestorven zus gewoon terug op startwounds. Shooting: één boog is een S3 template, de andere boog is strenght test of niet moven. Ze mogen elk een ander target kiezen. Fluffy keuze want fragiel als een doos eieren.

Dark Elves:

Malekith: Net te duur voor 2000p. Stevige keuze door als het speelgoed dat hij bij heeft en ook lvl4 wizard. Ook gek goede stats voor een elf. 2+ ward tegen non-magical maar ook MR2. Zwaard dat magic items kapot doet en wizard spells doet vergeten. Kan een draak, cold one of chariot kiezen maar mag ook te voet gaan. Cold one lijkt me het beste.
Morathi. LVl4 caster te pegasus die spells mag combineren uit death, shadow en dark. Op zich al leuk. Het wordt nog beter omdat ze +D3 op al haar castings krijgt. 4+ward en ook MR2. Niet onaardig op de charge. Heeft ook iets gelijkaardig als de fear test in cc. Haar LD10 en fly is vooral goed voor de snipe spells. Niet te duur, ik ben een fan.
Malus Darkblade. Fluffwijs ben ik een grote fan. Kost toch wel wat punten en heeft leuke stats en een reroll to wound en ignores armour wapen. Zeker één keer hij het drankje gedronken heeft om de deamon los te laten maar dan wordt hij ook een gevaar voor eigen troepen. Heft de stupidity van cold ones op. Ik mis een ward save maar misschien toch een leuke keuze. Voordeel van deze editie is dat hij een 1+armour save heeft.
Hellobron. Interessante keuze. Witch elf cc monster. Slaat met 7+D3 S10 ASF poisened attacks! Spells op haar unit krijgen +4 op de dispel. Ze heeft geen ward save tenzij op een cauldron. Grootste glazen cannon dat er bestaat. Ik heb al combo’s gezien op internet waar ze in een bunker wicth elves bescherming krijgt van een assissin bodyguard tegen bijvoorbeeld de tzeench disc lord. Geraakt op een cauldron er net in. Alleen al om haar in cc te zien zou ik het doen.
Shadowblade: assassin die verscholen is in een unit en die unit kan je elke unit fase veranderen tot je hem revealt. Glazen cannon: hij heeft een +4S potion, KB,..... duid iets aan en het zal sterven maar daarna zal hij zelf ook wel sterven. Zal zijn best moeten doen om alle punten terug te verdienen.
Lokhir. Sea guard karakter. Helm geeft hem terror en regen. 2hw die rerollen to wound en hij mag zijn attacks zelfs tegen modellen richten die niet in fighting position zijn. Sterke keuze.
Kouran: black guard special character: maakt de unit unbreakable en slaat met S6 maar gezien zijn 2 wounds enkel beschermd worden door heavy armour zou ik hem niet nemen.
Tullaris: executioners character: maakt eender welke unit hij aansluit frenzy. KB op 5+ maar wederom slechst beschermd door 5+ armour. Helaas

Als ik nog wat tijd hebt zal ik de andere legers doorlopen. Liefhebbers vul gerust aan...
Conect'R Team Aarschot - Where friends meet to wage little wars with dice
User avatar
SCHPOEFT
Baron Bartholomew de Rotselaer
Posts: 613
Joined: Sun Aug 05, 2012 6:38 pm

Re: Tactica: special characters

Post by SCHPOEFT » Sun Nov 17, 2013 9:54 pm

Mooi initiatief Maarten.
Mijn opninie over de bretoense special characters
Het is een oude boek en er zijn er maar 3.
THe green knight:
Ethereal, 5+ ward, komt terug als hij dood is, terror, immune to psychology en is lord choice, een wapen dat ofwel +d6 attacks geeft bovenop zijn 4 of +2strength op zijn s4. Zijn steed is ook ietsje straffer als een gewoon paard. Is puntengewijs geen slechte keuze en mag geen generaal zijn. Crumbled als undead. Past goed in 2000 punten.
The fey enchantress:
Te dure tovenares voor 2000 punten game op unicorn, MR3 unicorn MR2, +2 op spells lore of life, lvl 4 wizard, niet nodig te bidden voor blessing door player, 1 champion krijgt +1 op zijn to hit rolls, extra power en dispel dice, d6 rollen voor welke heavensspreuk gecast wordt, 4+ ward save. Ook initiative test by enemy in base to base, get wound no armour of ward save. Goed character als je 3000 of meer punten zet omwille van niet nodig te bidden.
King louen leoncoer: heel duur character.

Maar de gewone characters zijn al goed genoeg door virtues die je kan nemen.
Groeten
Bart
Baron Bartholomew's Bretonnians Flying Circus
Bloodbowl: Skavenblight's Thi Bleck Retz, AC MOUSSILON.
WWII 15mm: Canadians, Germans, Soviets.
WWII 6mm: Canadians.
Saga:
Chosen men: British

http://bartholomew-historical.weebly.com/
Now with video blog.

Conect'r Dice Count: lost count
User avatar
Alex
Corsair
Posts: 166
Joined: Sun Aug 05, 2012 1:36 am

Re: Tactica: special characters

Post by Alex » Sun Nov 17, 2013 11:05 pm

Lizardmen

Kroq-Gar
260 Skaven Slaves, te duur voor in 2000pts.
Oldblood Lord op Carnosaur, 2+ Armour Save, 5+ Ward Save (zowel Oldblood als Carnosaur!)
Carno verschilt met de anderen: +1A en geen Blood Frenzy (krijgt geen Frenzy wanneer hij een wound doet). Als de Oldblood sterft haalt de Carno automatisch zijn Monster Reaction Test en krijgt de Frenzy regel, hij kan deze nooit verliezen. Heeft Swiftstride.
Oldblood heeft een Bound Spell: Shem's Burning Gaze PL 3, Magical Spear: +1S op de charge, alle wounds tellen voor 2 bij het uitrekenen van Combat Res.

Lord Kroak
200 Skaven Slaves, mogelijk in 2000pts. Zou plezant kunnen zijn aangezien hij een stevig centrum vormt in een blok Temple Guard, is wel gelimiteerd in zijn spreuken.
Lvl 4 Wizard, kent maar 1 spreuk: 10+/18+/24+; Direct Damage, all enemy units within 12"/18"/24"; 2D6 S4 hits, Daemonic, Undead and Nehekharan take 3D6 S4 hits. Kan deze spreuk meerdere keren casten per beurt.
Kan deze spreuk nooit vergeten, als hij afgepakt zou worden vergeet de dief hem meteen en krijgt Kroak hem terug. Bij een Miscast krijgt hij een S6 hit ipv te rollen op de Miscast table als hij op een dobbel 2+ kan smijten, D6 dobbels verdwijnen ook uit de Power Pool. Zijn Wizard Level kan nooit onder de 1 gaan.
Fear, Flammable, Unbreakable. 3+ Ward Save
Alle shooting en close combat attacks tegen Kroak of zijn unit krijgen -1 to Hit
Een unit Temple Guard krijgt de Unbreakable regel als Kroak in de unit zit.

De rest volgt nog
Last edited by Alex on Thu Nov 21, 2013 7:14 pm, edited 2 times in total.
Dice Count: 23
MaartenV
Voorzitter
Posts: 934
Joined: Sun Aug 05, 2012 10:14 pm

Re: Tactica: special characters

Post by MaartenV » Mon Nov 18, 2013 7:23 pm

Beastmen: toegegeven het ras van de underdogs tegenwoordig samen met wood elves maar bij de special characters zitten toch wel wat verrassingen.

Gorthor: beastlord te chariot. Genereert een random spell van death als bound. KB speer. 2D6 impact hits en hoogste kiezen. 18” Ld bubble. Kan leuk zijn op een razorgor chariot maar overigens te duur denk ik.
Malagor: lvl 4 vliegende wizard: wat fluffy speciale regels maar niets om bang van te hebben. Fluffy keuze
Ghorros: centigor character, upgrade van een unit centigors.Geeft +1WS aan zijn unit, krijgt altijd Look out Sir. +1 op de LD check voor primal fury voor heel het leger. 4S5 attack die D3 wounds worden, niet te versmaden. MR2. Leuk maar fragiel.
Ungrol foul horn: ungor upgrade van een unit. Heeft een crown die hem ofwel Lvl1 maakt ofwel betere statistieken. Ik zou hem niet nemen want je mag met die unit dan geen Ld van de generaal gebruiken en ungors hebben dat toch wel nodig
Slugtongue. Lvl2 wizard. Poison en regeneration. Nu deze zou ik altijd nemen. Kost niet zo veel want bij het begin van de battle moeten alle enemy binnen 36” een D6 rollen. 1-3 niets. 4-5: D3 wound no armour. 6=D6 wounds no armour. Die verdient tegen een elite leger bij de start van de battle al zijn wounds terug. Leuk tegen cav, artillerie,monsters,... te goed om niet nemen.
Khazrak. Beatslord. Meester tacticus zogezegd en dus krijgt heel het leger reroll op de ambush. Sterk. Zijn zweep geeft hem evenveel attacks als het aantal modellen in de enemy front rank. Kan dus sterk zijn tegen de veelvoorkomende hordes. 2+ armour maar vooral: alle magic weapons in base contact worden standaard wapens. Sterke keuze
Taurox. Koperen Doombull. Frenzy cc monster, drakenstats. 1+armour maar heeft een “achillespees”. 2hw flaming en ignores armour. Stevig, de kans dat je de achillespees is klein- je moet een 6 rollen om te hitten, met dezelfde attack een 6 gooien om te wounden en dan nog op die dice de armour save falen, dan sterft ie onmiddellijk.
Moonclaw. Lvl 1 wizard die een steed kan hebben. Opnieuw verrassend. Alles binnen 12” moet testen voor stupidity. Op turn D3 kan hij D3 meteoren naar benden roepn = stone throwers. Kan vies zijn. 5+ ward save en MR2. De moeite.


Orcs en gobbers

Gorbad ironclaw. Orc lord op war boar. Te duur voor hetgeen hij doet. Hij heeft wel een vies wapen: ASF, multiple wounds D3 en no armour save allowed. 18” bubble voor reroll op animosity, generaal en bsb in één. Slechts 3+ armour als bescherming dus helaas een glazen cannon.
Azhag. Lvl 3 vechtbaas orc op wyvern. Te duur voor 2000p. Crown geeft hem de lvl3 maar ook stupidity. Duur, kan leuk zijn maar vooral niet leuk als je stupidity zou falen.
Grimgor ironhide. Black orc warboss. Iets goedkoper dan gorbad maar stukken beter. Niet twijfelen, je moet wel black orc bodyguard meenemen maar die zijn dan ook +1WS en hatred! 5 S7 attacks met ASF zijn nogal zot. Hij heeft bovendien een 1+AS en 5+ ward. Ik zou niet twijfelen, serieuze meat grinder.
Wurrzag. Lvl4 savage orc shaman. Kent een spreuk die wizards in squigs kan veranderen. MR3 dus leuk in een unit savage orcs om de ward save te stacken. Hij kan een power of dispel die opsparen per beurt. 5+ ward. Goede keuze
Grom the paunch. Goblin lord op chariot BSB incluus. Regeneration maar te fragiel, zeker de chariot.
Skarsnik. Night goblin lord met pet squig. Te duur. 6 wounds doordat hij en de squig één model zijn. Bound spell magic missile maar verder weinig soeps. Buiten dan dat alle enemy units voor de battle moeten rollen. Op een 6 moeten ze in reserve dat kan wel sterk zijn. Maar blijft veel te duur.
Gitilla the hunter. Wolf rider goblin boss. Geeft zijn unit wolf riders een upgrade. Fluffy keuze want geen echte dreiging
Snagla Grobspit. Goblin spider rider boss. Doet zowel ranged als in cc D3 wounds. Geeft zijn unit een upgrade. Betere keuze dan Gitilla maar nog steeds zeer fragiel.
Conect'R Team Aarschot - Where friends meet to wage little wars with dice
MaartenV
Voorzitter
Posts: 934
Joined: Sun Aug 05, 2012 10:14 pm

Re: Tactica: special characters

Post by MaartenV » Sun Nov 24, 2013 11:28 pm

Skaven:
Ikit Claw: lvl3 warplock engineer. 3+ armour en 5+ward, one use only warpfire thrower. Leuk magic weaopn maar slechts 2 attacks. Magc missile S5 bound spell. Leuk, maar een grey seer doet meer voor minder punten
Throt the unclean. Nurglitch Packmaster lord. Maakt giant rats en twee units rat ogers als core troops. Geeft zijn LD 7 dan ook door aan al deze units binnen 12”. Heeft zo veel honger dat hij soms frinedly modellen opeet. Killing blow of D3 wounds tegen monsters. Regeneration. Goed als je clan moulder wil gaan.
Skweel gnawtooth. Packmaster. Heeft bodyguard ratjes bij en geeft een unit giant rats of rat ogres: regeneration, poison of +1A. Whip met no armour en multiple wound 2. Hij kost niet zo gek veel en is dus een te overwegen upgrade voor rat ogres of giant rats.
Queek Headtaker. Fighty Warlord. Hatred O&G en dwarfs. Heeft +1 of de to hit en to wound in challenges. Houdt niet van grey seers. 6 attacks no armour en tegen dwergen wound ie altijd op 2+. 3+ armour. Mag stromvermin +1WS en +1S geven aan 4ppm. Sterke vechter, jammer geen ward save.
Trench Craventail: chieftain. Hij en de unit reroll to hit wanneer je aanvalt in de flank of de rear. Mag naar een unit binnen 3D6 zappen om zijn hachje te redden. 4+ ward save en één reroll te gebruiken voo eender wat in de battle. Fluffy keuze
Lord Skrolk. Plague priest lord. Lvl3 plague lore. Terror&frenzy. In btb -1 to hit voor alles wat niet clan pestilens is. Flail waarmee modellen gehit een T-test moeten nemen of sterven. Geen saves zelfs geen ward saves mogelijk. Sterke bound spell S1 of S2 no armour saves op elk model in een unit. Plague monks worden core. Heel sterk, helaas geen ward save en ook ziekelijk ☺ duur.
Deathmaster Snikch. Sneaky infiltrator zoals gutters runners kan hij dus opkomen vanuit elke tafelran of hidden in een unit zoals een assassin. 6 attacks , AP en multiple wound D3. Cloak die hem onzichtbaar kan maken. Heeft ook alle gadgets van de assasins zoals throwings stars, dodge 4+. Fluffy want toch redelijk prijzig.
Thanquol & boneripper. Lvl4 Grey seer (5spells) met ogre bodyguard. Reroll op de één van warpstone tokens, hij start met D6+2 tokens! 4+ ward save, de wound gaat naar een friendly model binnen 6”. Regenereert een wound elke beurt één op een 5+. De bodyguard ogre moet binnen de 12” van Thanquol blijven maar mag niet in een unit komen omdat hij unbreakable is. Heeft een one use only warpfire thrower. Ik zou voor een gewone grey seer gaan want dze kost bijna twee grey seers.
Algemeen denk ik dus bij skaven niet veel special characters tegen te komen.

Dwarfs:
High King Thorgrim grudgebearer: Lord op een sofa gedragen door andere dwergen. heeeeel sterk karakter met een karrevracht aan upgrades maar kost 390 skaven slaves dus veel te duur.
Thorek ironbrow: Helaas 2,5 slave te duur voor 2000p. Komt met anvil of doom. Ancient powers op 3+ met reroll op de strikes van de rune. Ook niet mis in close combat.
Josef Bugman: De vertrouwde brouwmeester. Goedkoop en moet verplicht longbeard rangers meenemen. Hij is zelf ook scout. Als iemand van zijn vatje drinkt, krijgt hij één wound terug. Geeft ook imune to fear en terror. Fluffy keuze.
Conect'R Team Aarschot - Where friends meet to wage little wars with dice
User avatar
Aenarion
Hellbrute
Posts: 199
Joined: Sun Aug 05, 2012 6:13 pm

Re: Tactica: special characters

Post by Aenarion » Mon Nov 25, 2013 10:58 pm

High Elves

minst goede
Tyron (lord): + goede vechter, + moeilijk dood te krijgen, +heeft S7 met ASF, - /+ heeft flaming aanvallen kan tegen sommige karakters tegenvallen,
Teclis (lord): + machtige tovenaar,+ kan elke spreuk van een andere lore kiezen, + Level 5 wizard, + kent altijd alle spreuken, +- kan miscast omzeilen maar krijgt -1 T, +zeer slechte stats, - als deze in CC komt is hij dood !
Alith anar (lord) : een lord schadow warrior, + heeft een S7 boog, - amper pantser
Corhil(hero) : white lion, + heeft S6 en KB en ASF, - geen wardsafe

goede
Eltharion the grimm (lord), + goede fighter en L2 wizard, niet echt negatieve punten ook geen sterke positieve punten mogelijkheid op griffon

Beste
Ararielle the radiant, + kan high magic met light en life combineren, + geeft een unit met 5 ward safe tegen non magical attaks, + kan haarzelf en andere karakters healen, + deamons blijven beter uit haar buurt automatisch D6 S 4, + mogelijk om +4 bonus te krijgen op life en light boven de level bonus, -+niets negatiefs over te zeggen enkel dat ze geen goede fighter is slecht 1 A maar toch WS6 en Heroic KB tegen forces of destrustion
Caradryan (Phoenix guard):+ heeft alle eigenschappen van PG, + geeft muliply wounds D3,+ als je hem dood krijg je automatisch D3 wound no armour op je dak, heeft flaming attacs kan negatief zijn maar meestal positief, mogelijkheid forstheart Phoenix als mount

Als je Ararielle the radiant en Caradryan in een units white lions zet heb je een queenstar unit
1) 5 + ward tegen non magical, deze kan tot 3+ ward gaan
2) 2+ ward tegen alles wat magie en magisch is
3) met combo high magic en life kan je de WL serieus opboosten en terug tot leven brengen
4) met high magic life en de heal eigenschappen van Areille, kunnen wounds van deze karakters makkelijk teruggebracht worden
5) caradyan kan alle challenges aannemen, bij 1 spreuk van High magic direct 3+ ward, flaming attacs laat de trollen maar komen, eerst slaat caradyan gemiddeld 2 trollen dood regen weg en dan komen de white lions
User avatar
Petrod
Consumer of Great Vessels of Beer
Posts: 227
Joined: Sun Aug 05, 2012 8:46 am

Re: Tactica: special characters

Post by Petrod » Fri Mar 21, 2014 7:12 pm

Be'lakor:
Demon prince 500ptn
Stats zoals demon Prince alleen LD 10 ipv 9
Loremaster (Shadow) level 4/terror/fly/unbreakable
The dark master enemy binnen 12 inch -1 LD
Shadow Form:4+ ward save en in de shooting Fase -2 to hit
Lord of Torment:Wanneer er een gefaalde panic of Break test was in de vorige beurt geeft dit eaD3 extra Power Dice (kan boven 12)
Blade of Shadows:No armour saves

Denk is een waardig alternatief voor een WOC of DoC Demon Prince of lord karakter.
We are the Warriors of Chaos!
The Vanguard of your destruction!
Heralds of Darkness!
The pinnacle of your bedlam!
Now DIE MORTALS!
Post Reply