hail!

WW2 wargaming
Post Reply
El muerto
Chapter Master
Posts: 529
Joined: Tue May 14, 2013 9:47 pm

hail!

Post by El muerto » Tue May 14, 2013 10:00 pm

Gegroet, mede FOW spelers. Laat ik me even voorstellen. Ik ben Manuel uit Mechelen en speel sinds enkele weken FOW (germans, SS totenkopf).
Dankzij Queelocke weet ik van jullie club af en dacht er over om eens bij jullie binnen te springen op een speeldag (indien toegelaten).
Bij ons in mechelen is het doods voor de moment, we gaan proberen wat mensen wakker te maken, maar tot die tijd zou ik graag wat hier en daar bij verschillende clubs wat partijtjes willen spelen, voor veel variatie in tegenstanders te hebben (en vaak te kunnen spelen) en dus heel snel het spel goed te leren beheersen, connecties te hebben,...

Voor de moment heb ik een 1500 ish punten SS totenkopf, maar kan makkelijk tot 1750 of zelfs 2000 punten gaan met wat ik heb (maar of het dan goed draaid???).
Jakke
Chapter Master
Posts: 584
Joined: Wed Aug 08, 2012 1:52 pm

Re: hail!

Post by Jakke » Tue May 14, 2013 10:22 pm

welkom worthy target I mean opponent :) wel nu vrijdag de 17de gaan we wat veldslagjes spelen in Aarschot, altijd welkom zou ik zeggen, ik dacht dat je normaal twee of drie speeldagen, is kon komen meedoen etc zonder lid te moeten zijn maar dat moet je maar is aan quee vragen
GrandMaster of the Sanguine Angels Blood Angels Succesor Chapter
Archon of the Götterdämmerung Traitor Guard Regiment
ArchMage of the Pointy Ears High Elves army
Coach of the Short Jokes dwarf bloodbowl team
Grand Vizier of mutatawwi'a
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Put him on your
(")_(") signature to help him on his
way to world domination
El muerto
Chapter Master
Posts: 529
Joined: Tue May 14, 2013 9:47 pm

Re: hail!

Post by El muerto » Tue May 14, 2013 10:48 pm

Jakke wrote:wel nu vrijdag de 17de gaan we wat veldslagjes spelen in Aarschot, altijd welkom zou ik zeggen, ik dacht dat je normaal twee of drie speeldagen, is kon komen meedoen etc zonder lid te moeten zijn maar dat moet je maar is aan quee vragen
Vrijdagen zijn lastig aangezien ik met het openbaar vervoer moet komen, maar ik heb gezien dat er ook zondagen zijn. Dan zal ik wss wel kunnen binnenspringen:)
MaartenV
Voorzitter
Posts: 934
Joined: Sun Aug 05, 2012 10:14 pm

Re: hail!

Post by MaartenV » Tue May 14, 2013 11:49 pm

Hello en welkom,

Inderdaad kom gerust een paar keer proberen, kalender vind je onder de rubriek speeldagen.

Ik speel zelf (nog) geen fow maar woon zelf in mechelen dus als je eens wil carpoolen stuur me gerust een pm

Groeten
Conect'R Team Aarschot - Where friends meet to wage little wars with dice
El muerto
Chapter Master
Posts: 529
Joined: Tue May 14, 2013 9:47 pm

Re: hail!

Post by El muerto » Wed May 15, 2013 8:14 am

MaartenV wrote:
Ik speel zelf (nog) geen fow maar woon zelf in mechelen dus als je eens wil carpoolen stuur me gerust een pm

Groeten
Super!, zal ik zeker doen :)
queelocke
Painting master
Posts: 885
Joined: Sun Aug 05, 2012 6:24 pm

Re: hail!

Post by queelocke » Wed May 15, 2013 12:27 pm

altijd welkom om is te komen spelen, kijken, babbelke doen
mechelen aarschot amper 30 km uiteen maar een hel om te geraken met openbaar vervoer maar laat dat je vooral niet tegen houden,
Jakke wrote: ik dacht dat je normaal twee of drie speeldagen, is kon komen meedoen etc zonder lid te moeten zijn maar dat moet je maar is aan quee vragen
belangrijkste wat je moet weten is dat je altijd welkom bent en dat je na 1 keer komen spelen je het zo leuk gaat gevonden hebben dat je wel lid wil worden.

eerst volgende speeldag valt samen met 40k tornooi, dus minder tegenstanders voor FoW maar waarschijnlijkis er wel een plaatsje en speler vrij.
dice count 10
Post Reply