Hoe beginnen met FOW

WW2 wargaming
Tim
Wight
Posts: 77
Joined: Tue Sep 18, 2012 4:59 am

Re: Hoe beginnen met FOW

Post by Tim » Mon Mar 03, 2014 10:01 pm

ok nice, klinkt goed! Des te regelmatiger er word gespeeld of mensen ervoor te vinden zijn om is te spelen des te beter natuurlijk :)
Flames of war : USA incomming :)
queelocke
Painting master
Posts: 885
Joined: Sun Aug 05, 2012 6:24 pm

Re: Hoe beginnen met FOW

Post by queelocke » Tue Mar 04, 2014 11:07 am

ben een beetje stil gevallen na crisis, maar ben nu volop weer bezig met het bouwen van terrein.

zit een beetje vast voor men markings voor men guards.
ben ook al een tijdje bezig met het bouwen van een battle bunker thuis zo kan ik ook mensen hier komen laten spelen.
dice count 10
Tim
Wight
Posts: 77
Joined: Tue Sep 18, 2012 4:59 am

Re: Hoe beginnen met FOW

Post by Tim » Tue Mar 04, 2014 5:49 pm

queelocke wrote:ben een beetje stil gevallen na crisis, maar ben nu volop weer bezig met het bouwen van terrein.

zit een beetje vast voor men markings voor men guards.
ben ook al een tijdje bezig met het bouwen van een battle bunker thuis zo kan ik ook mensen hier komen laten spelen.
ok nice! :) zeker later eens afspreken dan. Ga zo snel mogelijk de starterdoos zien vast te krijgen dan heb ik al iets om mee te starten
Flames of war : USA incomming :)
El muerto
Chapter Master
Posts: 529
Joined: Tue May 14, 2013 9:47 pm

Re: Hoe beginnen met FOW

Post by El muerto » Tue Mar 04, 2014 8:18 pm

Ik ben ook wat stilgevallen, goed dat ik meedoe met het toornooi, dan kunnen men tankjes weer wat knallen. Ben ook altijd klaar voor iemand wat uit te leggen, just yell :)
Tim
Wight
Posts: 77
Joined: Tue Sep 18, 2012 4:59 am

Re: Hoe beginnen met FOW

Post by Tim » Tue Mar 04, 2014 9:05 pm

El muerto wrote:Ik ben ook wat stilgevallen, goed dat ik meedoe met het toornooi, dan kunnen men tankjes weer wat knallen. Ben ook altijd klaar voor iemand wat uit te leggen, just yell :)
allright , thanks :)
Flames of war : USA incomming :)
Post Reply