The end of the world!

Post Reply
El muerto
Chapter Master
Posts: 529
Joined: Tue May 14, 2013 9:47 pm

The end of the world!

Post by El muerto » Sun Mar 15, 2015 6:15 pm

Gisteren op Warcon "The end of the world: the zombie apocalypse" rpg gekocht, nadat ne vriend laaiend entousiast erover bezig was na een sessie. Bij deze filmke met genoeg uitleg: https://www.youtube.com/watch?v=ww5qUyXtT5k
Voor zij die willen spelen: op het einde zit er een stuk bij met spoilers, dus niet te ver kijken, Of beter niet kijken en u volledig laten verassen.
Bij deze ben ik al volledig verkocht en kmoet nog beginnen lezen :D (got to love zombies and apocalypses)

Als er iemand eens wil spelen, geen probleem, MAAR... aangezien ik fow en dnd voorrang geef voor in de club en ik helaas niet elke week kan komen gaat dat soms wat moeilijk worden, dus stel ik het volgende voor: Zei die willen spelen, En tot mechelen willen rijden kunnen op een nog af te spreken moment bij mij thuis komen zombieapocrpg'en op een nog af te spreken dag (die niet samenvalt met clubdag, duh!)
Net als bij Dnd hebben de 6 eerste mensen een plaatske, de rest ga op de wachtlijst.

ps. Bring your Braiiiinnnsss!!!

https://www.youtube.com/watch?v=89CR55iabpE ^^
User avatar
JasperVR
Chapter Master
Posts: 545
Joined: Fri Aug 10, 2012 12:18 pm

Re: The end of the world!

Post by JasperVR » Tue Mar 17, 2015 5:24 pm

Ik wil wel :p vervoer is problematischer
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Put him on your
(")_(") signature to help him on his
way to world domination
El muerto
Chapter Master
Posts: 529
Joined: Tue May 14, 2013 9:47 pm

Re: The end of the world!

Post by El muerto » Sat Mar 21, 2015 7:29 pm

Regels gelezen en kmoet zeggen dat het er wel goed uit ziet. Ge speelt uzelf in de huidige wereld, wat het best wel makkelijk maakt voor iedereen, een pistool schiet even ver als in het echt, een appel voed u net als int echt, aleen doodgaan ga rapper :D
Kwa character creation ist echt makkelijk, ge hebt de zelfde kapaciteiten en beperkingen als int echt.
Er zitten 5 scenarios in, dus ge weet nooit op voorhand wat voor zombies het gaan zijn en wat de apoc gaat veroorzaken.

Voor zij die schrik hebben dat dit veel tijd kan innemen, geen schrik het kan rap gedaan zijn, het is een apocalypse after all!
Jakke
Chapter Master
Posts: 584
Joined: Wed Aug 08, 2012 1:52 pm

Re: The end of the world!

Post by Jakke » Sat Mar 21, 2015 8:28 pm

klinkt nice :) hier thuis gaat het ook altijd als muerto niet altijd wilt/kan hosten
qua vervoer jasper kunnen we altijd nekeer over praten :mrgreen:
GrandMaster of the Sanguine Angels Blood Angels Succesor Chapter
Archon of the Götterdämmerung Traitor Guard Regiment
ArchMage of the Pointy Ears High Elves army
Coach of the Short Jokes dwarf bloodbowl team
Grand Vizier of mutatawwi'a
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Put him on your
(")_(") signature to help him on his
way to world domination
El muerto
Chapter Master
Posts: 529
Joined: Tue May 14, 2013 9:47 pm

Re: The end of the world!

Post by El muerto » Sat Mar 21, 2015 9:42 pm

Jakke wrote:klinkt nice :) hier thuis gaat het ook altijd als muerto niet altijd wilt/kan hosten
:mrgreen:
Klinkt goe :)
Post Reply