the green knight grand ....
the green knight grand ....
@ gert bergen en Fitz
gaan jullie?
gaan jullie?
Re: the green knight grand ....
Bonjour,
jep ik was wel degelijk van zin van te gaan. Als er iemand mij een lift wilt geve krijgt ge daar uiteraard mijn eeuwige dankbaarheid en e koppel pinkes om de terugrit interessanter te make. Anders was mijn plan me den trein te gaan want dieje stopt daar ook vlakbij erges tschijnt. Ik pak sowieso dan ook eindelek uwe jugger mee dieje al e half jaar stof sta te vergare op de kas
ge laat ma wete wa uw plan is.
Gert
jep ik was wel degelijk van zin van te gaan. Als er iemand mij een lift wilt geve krijgt ge daar uiteraard mijn eeuwige dankbaarheid en e koppel pinkes om de terugrit interessanter te make. Anders was mijn plan me den trein te gaan want dieje stopt daar ook vlakbij erges tschijnt. Ik pak sowieso dan ook eindelek uwe jugger mee dieje al e half jaar stof sta te vergare op de kas

ge laat ma wete wa uw plan is.
Gert
als fitz niet meegaat liefst met de trein
en trein/ bus stopt bijna voor de deur aan het cm gebouw ( bus 7 of 17)
en trein/ bus stopt bijna voor de deur aan het cm gebouw ( bus 7 of 17)
Mmm, wilde gijle met mij nie gezien worden op de trein misschien 

daar moeten we nog eens over nadenken dan
maar de trein is wel makkelijker dan rijden ( tenzij jij goesting hebt om op en af te rijden)

maar de trein is wel makkelijker dan rijden ( tenzij jij goesting hebt om op en af te rijden)
Kan je daar id buurt makkelijk parking vinden ?
parking is daar voor de deur
Dan rijd ik toch liever zelf.
Ik kan mij toch moeilijk verwaardigen van tussen die onwelriekende peasants te gaan zitten
Ik kan mij toch moeilijk verwaardigen van tussen die onwelriekende peasants te gaan zitten

is het mogelijk dat er 2 van die onwelriekende peasant's mee kunnen rijden
we zullen onze beste kleren aandoen ( en als het echt moet ook wel wassen)
we zullen onze beste kleren aandoen ( en als het echt moet ook wel wassen)