Ik denk dat we altijd wel een mouw kunnen passen aan eenderwelk deelnemersaantal
Maarten, mssch kan je in je eerste post ne keer oplijsten wie er komt ?
Zondag 3 november dubbeltoernooi Fantasy
Re: Zondag 3 november dubbeltoernooi Fantasy
"Argentum non habemus, aurum sed valemus"
Famous quote of mercenary captain Kajote Ugly after capturing yet another empty treasure chest
Famous quote of mercenary captain Kajote Ugly after capturing yet another empty treasure chest
-
- Banshee
ik zou graag mee doen ma ik moet dit weekend werken zondag tot half 2 dus zalt ni gaan groeten davy
Ik ga naar Crisis dus ga ik passen voor zondag.
We zijn met 5/6 volgens Maarten zijn OP, zal ook 2400pts meenemen in het geval dat we met teveel zijn 

Dice Count: 23
mijn excuses om er niet te zijn, ben wakker geworden om 13u, hoe is het geweest daar?
GrandMaster of the Sanguine Angels Blood Angels Succesor Chapter
Archon of the Götterdämmerung Traitor Guard Regiment
ArchMage of the Pointy Ears High Elves army
Coach of the Short Jokes dwarf bloodbowl team
Grand Vizier of mutatawwi'a
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Put him on your
(")_(") signature to help him on his
way to world domination
Archon of the Götterdämmerung Traitor Guard Regiment
ArchMage of the Pointy Ears High Elves army
Coach of the Short Jokes dwarf bloodbowl team
Grand Vizier of mutatawwi'a
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Put him on your
(")_(") signature to help him on his
way to world domination
Heel plezant en gezellig, was eens iets anders, goed op het gemak kunnen spelen met plezante mensen (buiten Sam, echt nen aap den diene). Dark Elves zijn wel niet te vertrouwen in double games, he Steven :p
Dice Count: 23
Neen da's waar ! Als ze SAMEN met u spelen, bakken ze er niks van, en als ze het volgende spelleke TEGEN u spelen, dan ineens weten ze niet van ophouden.Alex wrote:Heel plezant en gezellig, was eens iets anders, goed op het gemak kunnen spelen met plezante mensen (buiten Sam, echt nen aap den diene). Dark Elves zijn wel niet te vertrouwen in double games, he Steven :p
Schandalig !
Anderzijds was het wel twee spellekes vol zuzpenz en zenzazie. Ik heb een leuke zondag gehad !
"Argentum non habemus, aurum sed valemus"