dungeon and dragons

User avatar
Myrdim
Master
Posts: 493
Joined: Sun Aug 05, 2012 1:52 am

Re: dungeon and dragons

Post by Myrdim » Mon Jan 05, 2015 1:31 am

ik wil ook wel eens proberen... sounds fun :-)
"Don't blink"
-The Doctor
El muerto
Chapter Master
Posts: 529
Joined: Tue May 14, 2013 9:47 pm

Re: dungeon and dragons

Post by El muerto » Sat Jan 17, 2015 6:45 pm

Het volgende is beslist:
Aangezien er wel wat volk is die wil spelen stel ik het volgende voor. Zei die gereageerd hebben op deze topic (Buizerd, jakke, an, mirdim, pieter en queelocke) krijgen voorang. De andere geinteresseerden waaronder Dark riku komen op de wachtlijst. Er zal wss altijd wel iemand afvallen (we hebben allemaal wel is iet te doen dat niet kan verzet worden) dus kunnen degenen die is willen proberen inspringen (en mischien uiteindelijk plaats wisselen met iemand die geen zin/tijd meer heeft ofzo).
Ik stel voor dat we maandelijks spelen, ik zal proberen elke keer maand op voorhand te zeggen wanneer. Gelieve hier iets te laten weten zodat indien je niet kan komen er iemand anders in de plaats kan gezet worden.
Eerstvolgende Dnd dag: Zaterdag 21 February. We spreken af om 10u, dan zen we begonnen tegen 11u ofzo (bekke vragen beantwoorden, uitlegske enzo en tegen 17u ten laatste doen we de boeken toe (tegen dan benek doodop).

We spelen DND 5.0. Ge moet niks aanschaffen, maar da mag altijd. Voor de moment hebt ge enkel blad, pen en potlood nodig, gommeke is zeker handig (vooral voor zei die pijltjes schieten).
Voor degenen die perse iet willen kopen (of voor later als we goe bezig zen) Player's handbook ist enigste boek dat ge nodig hebt als speler, de rest is weggegooid geld. Wat wel altijd leuk is is een mooi modelleke voor in combat. (kheb decent models, dus da hoeft ge ook weer ni te kopen) Idem roleplay dobbelstenen (D4/D6/D8/D10/D12/2*D20) moogde kopen maar kheb 3 sets voor de spelers (maar dan gade wel braafkes moeten delen :D )
Naar later toe, als we al een character hebben waar we mee verder willen doen, is er optie om bvb. van Gale force Nine spellcards te kopen per class. (leg ik u wel uit) Maar da kunt ge ook downloaden ^^

Qua characters heb ik al 8 classes liggen dus ge hebt wel wat keuze, wss tegen dan nog wat meer.
Eens we enkele sessies bezig zijn en ge wilt liever iet anders doen dan bezien we dat is en dan maken we een character da beter bij u past. (reden waarom dak da niet int begin doe, het duurt 1.5-2uur per persoon en das lang als ge u van gedacht veranderd na 1-2 sessies)

Voorkennis is niet noodzakelijk dus ge moet niks doen behalve op tijd komen en goe opletten :)
Your god, eum kbedoel DM, Manuel
Jakke
Chapter Master
Posts: 584
Joined: Wed Aug 08, 2012 1:52 pm

Re: dungeon and dragons

Post by Jakke » Sat Jan 17, 2015 9:42 pm

nice *laughs like a maniac* kben nekeer benieuwd ^^
GrandMaster of the Sanguine Angels Blood Angels Succesor Chapter
Archon of the Götterdämmerung Traitor Guard Regiment
ArchMage of the Pointy Ears High Elves army
Coach of the Short Jokes dwarf bloodbowl team
Grand Vizier of mutatawwi'a
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Put him on your
(")_(") signature to help him on his
way to world domination
User avatar
Glenn
Club champ 40k
Posts: 531
Joined: Sun Aug 05, 2012 5:40 pm

Re: dungeon and dragons

Post by Glenn » Sat Jan 17, 2015 9:47 pm

Klinkt goed, laat maar weten wanneer ik kan invallen :p
Glenn
Warhammer 40K: Space Marines & Imperial Knights
MESBG: Rivendell, Isengard, Mordor & Moria
Gewoonpieter
Corsair
Posts: 166
Joined: Sun Dec 01, 2013 6:42 pm

Re: dungeon and dragons

Post by Gewoonpieter » Sun Jan 18, 2015 2:11 pm

Oke ik zal er zeker zijn
40k :dark eldar
fantasy: dark elves
more coming soon
El muerto
Chapter Master
Posts: 529
Joined: Tue May 14, 2013 9:47 pm

Re: dungeon and dragons

Post by El muerto » Sat Feb 14, 2015 9:37 pm

Volgende week is het al zover, de eerste keer dnd voor velen!
De dobbelstenen zijn opgewarmt, net als de monsters hun spieren ^^, de regels/campagne hernomen. Ik zien het helemaal zitten! :evil:

Zoals afgesproken: Laat iets weten als je niet kan, dan kan er iemand anders spelen in uw plaats.

De rest zienek dan en daar, uitgerust en klaar voor een klein stapje te zetten in de grootse wereld van DND!
queelocke
Painting master
Posts: 885
Joined: Sun Aug 05, 2012 6:24 pm

Re: dungeon and dragons

Post by queelocke » Sat Feb 14, 2015 11:23 pm

Als ik kan komen dan ga ik fantasy spelen, dit jaar ga ik voor clubkampioen. :shock:
Alee best painted
dice count 10
Jakke
Chapter Master
Posts: 584
Joined: Wed Aug 08, 2012 1:52 pm

Re: dungeon and dragons

Post by Jakke » Sun Feb 15, 2015 12:25 pm

achja tis fantasy, njah jammer its monster slaying time ^^ * evil laughter* :mrgreen: ik zal erbij zijn
GrandMaster of the Sanguine Angels Blood Angels Succesor Chapter
Archon of the Götterdämmerung Traitor Guard Regiment
ArchMage of the Pointy Ears High Elves army
Coach of the Short Jokes dwarf bloodbowl team
Grand Vizier of mutatawwi'a
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Put him on your
(")_(") signature to help him on his
way to world domination
Aine
Newbie
Posts: 2
Joined: Mon Feb 16, 2015 11:18 am

Re: dungeon and dragons

Post by Aine » Mon Feb 16, 2015 7:53 pm

Hoihoi. An hier, ik heb andere account aan moeten maken.. Was paswoord vergeten.
Ik zou heel graag meedoen maar kan zijn dat ik uitzonderlijk maar tot een uur of twee kan, wou eerst informeren bij de dm of dat kan:). Ik weet vandaag/morgen meer.

Groetjes,
An
El muerto
Chapter Master
Posts: 529
Joined: Tue May 14, 2013 9:47 pm

Re: dungeon and dragons

Post by El muerto » Mon Feb 16, 2015 8:02 pm

Liefst niet, maar als het een uitzondering is, dan maak ik er ook een :) laat iet weten als ge meer weet.
Post Reply