Onze Algemene Ledenvergadering gaat door op zondag 7 Juni om 14u. Laat hier iets achter als je aanwezig bent.
Op de agenda staan volgende items:
- Jaarrekening 2014
- Begroting 2016
-Evaluatie Conflict
-Clubmanches
-Clubweekend / uitstap / BBQ
-Varia
ALV - zondag 7 Juni - 14u
ALV - zondag 7 Juni - 14u
"Don't blink"
-The Doctor
-The Doctor
Re: ALV - zondag 7 Juni - 14u
Aanwezig.
Glenn
Warhammer 40K: Space Marines & Imperial Knights
MESBG: Rivendell, Isengard, Mordor & Moria
Warhammer 40K: Space Marines & Imperial Knights
MESBG: Rivendell, Isengard, Mordor & Moria
-
- Chapter Master
- Posts: 637
- Joined: Sun Aug 05, 2012 12:18 pm
Re: ALV - zondag 7 Juni - 14u
Ik ben op vakantie en kan er dus niet bijzijn.
grz
Johan
grz
Johan
guildball: butchers, alchemists, morticians
AoS: nighthaunt
star wars imperial assault, legion
dark souls boardgame
AoS: nighthaunt
star wars imperial assault, legion
dark souls boardgame
Re: ALV - zondag 7 Juni - 14u
aanwezig
Conect'R Team Aarschot - Where friends meet to wage little wars with dice
Re: ALV - zondag 7 Juni - 14u
Aanwezig !
Re: ALV - zondag 7 Juni - 14u
Aanwezig voor alv
Baron Bartholomew's Bretonnians Flying Circus
Bloodbowl: Skavenblight's Thi Bleck Retz, AC MOUSSILON.
WWII 15mm: Canadians, Germans, Soviets.
WWII 6mm: Canadians.
Saga:
Chosen men: British
http://bartholomew-historical.weebly.com/
Now with video blog.
Conect'r Dice Count: lost count
Bloodbowl: Skavenblight's Thi Bleck Retz, AC MOUSSILON.
WWII 15mm: Canadians, Germans, Soviets.
WWII 6mm: Canadians.
Saga:
Chosen men: British
http://bartholomew-historical.weebly.com/
Now with video blog.
Conect'r Dice Count: lost count
-
- Chapter Master
- Posts: 637
- Joined: Sun Aug 05, 2012 12:18 pm
Re: ALV - zondag 7 Juni - 14u
Heeft er iemand een verslagje gemaakt van de ALV, want ik zat in Noorwegen?
guildball: butchers, alchemists, morticians
AoS: nighthaunt
star wars imperial assault, legion
dark souls boardgame
AoS: nighthaunt
star wars imperial assault, legion
dark souls boardgame
Re: ALV - zondag 7 Juni - 14u
Normaal komt dit in de bestuursectie maar nu speciaal ook voor de afwezigen 
03/06 bestuursvergadering, aanwezig: Matthias, Glenn, Jakke & mezelf
ALV 07/06, aanwezig: Matthias, Stijn, Glenn, Jakke, Bart G, Bart C, Steve, Davy, Pieter C, Manuel en mezelf
Conflict 2015:
+ ongeveer 1200 euro winst, hoofdzakelijk door minder uitgaven dan vorig jaar en bonnekesregeling voor helpers
+ vlot verloop
+ goede hulp over geheel het weekend door alle helpers bij opbouw, catering en afbraak
+ 88 deelnemers (38 WHFB, 28 40K, 16 FOW LW, 6 FOW EW)
+ mealvouchers zijn een gemak
- terrein bij 40K zoals altijd een issue voor sommige deelnemers, te bekijken wat we hier volgend jaar aan gaan doen
- bij discussies over rulings door de Judge geen gezever toelaten door mistevreden spelers. Sneller in de kiem smoren door voorzitter
winst conflict zal dienen voor weekend in september, aankoop&herstel scenery en jaarattentie
Conflict 2016:
Data 16 en 17 april 2016, zaal werd vast gelegd door Maarten V. Vraag voor voorschot zal nog komen
Zaterdag : 40K (Glenn&Jakke), FOW LW (Stijn&Bart), SAGA (Maarten V); zondag: WHFB (Maarten P&V), EW FOW (Stijn&Bart), X-Wing (Matthias)
max capaciteit per dag = 80
Maarten zet dit op T3
VZW:
Jaarrekening van 2014 werd unaniem goedgekeurd
Begroting 2016 werd unaniem goedgekeurd
Matthias werd unaniem kwijtgescholden van verantwoordelijheid
Maarten P verlaat vrijwillig het bestuur, blijft zich wel inzetten voor WHFB manches en Conflict
In 2016 wordt een nieuw bestuur verkozen
Clubmanches& speeldagen: gehele kalender van 2015 werd aangevuld alsook de manches
Clubkledij wordt door mezelf bijbesteld, door te geven welke maten er besteld moeten worden
Weekend van 18, 19 en 20 september zal het in Westmeerbeek Conectr Team weekend worden. Vrijdag 19u tem zondag 12u.
Naast tabletop gaming koken, kubbs toernooi, quiz, dorpsspel, speedpainting- één tegen allen competitie.
Crisis 2015: za 7 nov team Conectr komt met twee demo's spelsysteem nog te bepalen

03/06 bestuursvergadering, aanwezig: Matthias, Glenn, Jakke & mezelf
ALV 07/06, aanwezig: Matthias, Stijn, Glenn, Jakke, Bart G, Bart C, Steve, Davy, Pieter C, Manuel en mezelf
Conflict 2015:
+ ongeveer 1200 euro winst, hoofdzakelijk door minder uitgaven dan vorig jaar en bonnekesregeling voor helpers
+ vlot verloop
+ goede hulp over geheel het weekend door alle helpers bij opbouw, catering en afbraak
+ 88 deelnemers (38 WHFB, 28 40K, 16 FOW LW, 6 FOW EW)
+ mealvouchers zijn een gemak
- terrein bij 40K zoals altijd een issue voor sommige deelnemers, te bekijken wat we hier volgend jaar aan gaan doen
- bij discussies over rulings door de Judge geen gezever toelaten door mistevreden spelers. Sneller in de kiem smoren door voorzitter
winst conflict zal dienen voor weekend in september, aankoop&herstel scenery en jaarattentie
Conflict 2016:
Data 16 en 17 april 2016, zaal werd vast gelegd door Maarten V. Vraag voor voorschot zal nog komen
Zaterdag : 40K (Glenn&Jakke), FOW LW (Stijn&Bart), SAGA (Maarten V); zondag: WHFB (Maarten P&V), EW FOW (Stijn&Bart), X-Wing (Matthias)
max capaciteit per dag = 80
Maarten zet dit op T3
VZW:
Jaarrekening van 2014 werd unaniem goedgekeurd
Begroting 2016 werd unaniem goedgekeurd
Matthias werd unaniem kwijtgescholden van verantwoordelijheid
Maarten P verlaat vrijwillig het bestuur, blijft zich wel inzetten voor WHFB manches en Conflict
In 2016 wordt een nieuw bestuur verkozen
Clubmanches& speeldagen: gehele kalender van 2015 werd aangevuld alsook de manches
Clubkledij wordt door mezelf bijbesteld, door te geven welke maten er besteld moeten worden
Weekend van 18, 19 en 20 september zal het in Westmeerbeek Conectr Team weekend worden. Vrijdag 19u tem zondag 12u.
Naast tabletop gaming koken, kubbs toernooi, quiz, dorpsspel, speedpainting- één tegen allen competitie.
Crisis 2015: za 7 nov team Conectr komt met twee demo's spelsysteem nog te bepalen
Conect'R Team Aarschot - Where friends meet to wage little wars with dice