Uitnodiging voor gameday warsaw bij club van Louis Eloi op 10 en 11 november.

Post Reply
User avatar
SCHPOEFT
Baron Bartholomew de Rotselaer
Posts: 613
Joined: Sun Aug 05, 2012 6:38 pm

Uitnodiging voor gameday warsaw bij club van Louis Eloi op 10 en 11 november.

Post by SCHPOEFT » Thu Jun 20, 2019 8:04 pm

» Wo Jun 19, 2019 12:44 pm

Dag allemaal,
Ik had onderstaande vraag gekregen van Louis Eloi. Ik hoor graag of er interesse is om 1 of 2 dagen willen gaan.

Ik had vorig jaar iets gepost over de Warsaw game day die we in 2019 plannen. De data zijn nu gekend. Ons event zal doorgaan op zondag 10 en maandag 11 november 2019.

Onze club (Les P'tits Soudards) organiseert om de 6 maand een game day over een bepaald thema. De volgende editie, op twee dagen dus, zal open zijn voor niet-leden. De werking van de campagne is geinspireerd op de Firestorm Warsaw van Fow maar de battles worden in BG gespeeld. De bedoeling is om elke dag 3 keer te spelen, op kleinere urban-style tafels, met battlegroups van 250 punten. Hieraan worden de reserve troepen toegevoegd die op de map aanwezig zijn.

Er zijn nog een aantal plaatsen vrij. Het is mogelijk om maar een van beide dagen mee te doen. Voor Poolse troepen heb ik zelf een briefing ontworpen met alle opties, punten, special rules etc. Voor de Duitsers vrije keuze van troepen buiten FJ's.

Is er interesse of vragen? Aarzel niet om mij te contacteren via deze topic of per mail louis_eloy@hotmail.com.

Louis
Baron Bartholomew's Bretonnians Flying Circus
Bloodbowl: Skavenblight's Thi Bleck Retz, AC MOUSSILON.
WWII 15mm: Canadians, Germans, Soviets.
WWII 6mm: Canadians.
Saga:
Chosen men: British

http://bartholomew-historical.weebly.com/
Now with video blog.

Conect'r Dice Count: lost count
Post Reply