Tornooien gekend???
Re: Tornooien gekend???
Enkel mijn lijsteke nog mailen zie . Merciekes Steven.
Heren,
Doet dat goed zaterdag in Deiremonne !
Laat maar eens zien uit welk gezellig hout Conect'r-tjes gesneden zijn
ps : kan er iemand de groeten doen aan Kaj ? Ge geeft hem maar nen dikke kus van mij
Doet dat goed zaterdag in Deiremonne !
Laat maar eens zien uit welk gezellig hout Conect'r-tjes gesneden zijn

ps : kan er iemand de groeten doen aan Kaj ? Ge geeft hem maar nen dikke kus van mij

"Argentum non habemus, aurum sed valemus"
Famous quote of mercenary captain Kajote Ugly after capturing yet another empty treasure chest
Famous quote of mercenary captain Kajote Ugly after capturing yet another empty treasure chest
'k zal't hem zeggen.Vooor diene kus gaan ik passen,zo ne knappe als ik dan moet ik diene den hele dag van mijn lijf houden 

Kan misschien extrapunten opleveren?
Baron Bartholomew's Bretonnians Flying Circus
Bloodbowl: Skavenblight's Thi Bleck Retz, AC MOUSSILON.
WWII 15mm: Canadians, Germans, Soviets.
WWII 6mm: Canadians.
Saga:
Chosen men: British
http://bartholomew-historical.weebly.com/
Now with video blog.
Conect'r Dice Count: lost count
Bloodbowl: Skavenblight's Thi Bleck Retz, AC MOUSSILON.
WWII 15mm: Canadians, Germans, Soviets.
WWII 6mm: Canadians.
Saga:
Chosen men: British
http://bartholomew-historical.weebly.com/
Now with video blog.
Conect'r Dice Count: lost count
Fitz ge hebt daar een punt, Bretoenspelers zijn echte adonissen.
Maar laten we vooral de lijn niet verder trekken naar andere legers, want dan mag ik gene salami met look meer eten ...
Maar laten we vooral de lijn niet verder trekken naar andere legers, want dan mag ik gene salami met look meer eten ...
- Count Zer0
- Hellbrute
Aaahhh !!! Fitz, de Toy-Boy van Brionne ! Mijn fantasie begint al pijn te doen als ik het me probeer voor te stellen... 

Evil Overlord World Conquerer Tips:
#21. I will hire a talented fashion designer to create original uniforms for my Legions of Terror, as opposed to some cheap knock-offs that make them look like Nazi storm troopers, Roman foot soldiers, or savage Mongol hordes. All were eventually defeated and I want my troops to have a more positive mind-set
#21. I will hire a talented fashion designer to create original uniforms for my Legions of Terror, as opposed to some cheap knock-offs that make them look like Nazi storm troopers, Roman foot soldiers, or savage Mongol hordes. All were eventually defeated and I want my troops to have a more positive mind-set
Op mijne ouderdom nog toy-boy. Ik voel mij geflatteerd.Misschien nog nie te laat om nen boys band op te richten dan.
Fitz en de Contectrs.
Fitz en de Contectrs.
Fitz in klederdracht, spelende op harp ende luit ... ohboy ...
Idee voor een songtitel:
"I lance a lot"
"I lance a lot"
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Put him on your
(")_(") signature to help him on his
way to world domination
(='.'=) This is Bunny. Put him on your
(")_(") signature to help him on his
way to world domination