Tornooien gekend???
Re: Tornooien gekend???
Als ik ne keer met mijn luit begin te spelen duurt da nie lang of ik heb a lot of lance in mijn hand
@ Myrdim
titelchange ??? 'k zen nie mee
@ Myrdim
titelchange ??? 'k zen nie mee
Zoals de Fitz hier klapt zou hij de ideale Roze Ridder zijn"PINK KNIGHT" FITZ .
Geen bonnus voor een Charge in The Rear waar dit karaktertje in zit.
Geen bonnus voor een Charge in The Rear waar dit karaktertje in zit.
We are the Warriors of Chaos!
The Vanguard of your destruction!
Heralds of Darkness!
The pinnacle of your bedlam!
Now DIE MORTALS!
The Vanguard of your destruction!
Heralds of Darkness!
The pinnacle of your bedlam!
Now DIE MORTALS!
Awel mannen?!
(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Put him on your
(")_(") signature to help him on his
way to world domination
way to world domination
Ja, wij zitten hier te dulden van ongepopel om jullie relaas te horen !
Alleszins heb ik van betrouwbare bron dat er even iets moois heeft gebloeid tussen Fitz enneuh ...
Alleszins heb ik van betrouwbare bron dat er even iets moois heeft gebloeid tussen Fitz enneuh ...

"Argentum non habemus, aurum sed valemus"
Famous quote of mercenary captain Kajote Ugly after capturing yet another empty treasure chest
Famous quote of mercenary captain Kajote Ugly after capturing yet another empty treasure chest
Wow sjiek, mijnen eigen aanspreektitel.Merciekes Myrdim.
Ik heb me goe geamuseerd ginder en met mijn 12de plaats zijn ik ook content.MVW was 9de onze grote stinker ergens rond de 20ste
net zoals de rest.
Verder bijna de 10 geboden van de Kaj in mijn gezicht gekregen(mercie Steven) maar da was in publiek.Tijdens een privé momentje heeft hij mij dan toch zijn stickje (klein man amaai)
id hand gegeven om er mijn ding mee te doen.Die ligt hier nu trouwens op de Steven te wachten dus kom maar af en enjoy. 
Ik heb me goe geamuseerd ginder en met mijn 12de plaats zijn ik ook content.MVW was 9de onze grote stinker ergens rond de 20ste

Verder bijna de 10 geboden van de Kaj in mijn gezicht gekregen(mercie Steven) maar da was in publiek.Tijdens een privé momentje heeft hij mij dan toch zijn stickje (klein man amaai)

http://www.tabletoptournaments.net/be/t ... ?tid=10126 de resultaten voor de ongeduldigen
leuk toernooi: goeie sfeer en vlekkeloze organisatie
ingrediënten volgens mij voor succes:
beginnen om 9u30 en strak tijdschema
geen scenario's maar 3x battleline
goeie scenery en perfecte locatie
veel winst gaan ze niet hebben vrees ik want de catering was uitbesteed maar zeker de moeite en ik ga volgend jaar terug
persoonlijk 3 leuke battles gehad, 2x winst (tegen high elves en bretoenen) en ferm op mn kas gehad van the foot of gork en mork
conclusie voor mijn lijst: meer hondjes, meer chariots en meer skullcrushers
Groeten
leuk toernooi: goeie sfeer en vlekkeloze organisatie
ingrediënten volgens mij voor succes:
veel winst gaan ze niet hebben vrees ik want de catering was uitbesteed maar zeker de moeite en ik ga volgend jaar terug
persoonlijk 3 leuke battles gehad, 2x winst (tegen high elves en bretoenen) en ferm op mn kas gehad van the foot of gork en mork

conclusie voor mijn lijst: meer hondjes, meer chariots en meer skullcrushers
Groeten
Conect'R Team Aarschot - Where friends meet to wage little wars with dice
Plezant dat het plezant was! Doe zo verder, kerels!
Dat lijkt precies de algemene conclusie na jullie nieuwe boek, allez GW moet hun nieuwe kits kunnen verkopen zeker :pMaartenV wrote: conclusie voor mijn lijst: meer hondjes, meer chariots en meer skullcrushers
(\__/)
way to world domination
way to world domination
Owkaj, ik zal het Kaj zeggen, hij zal content zijnMaartenV wrote: leuk toernooi: goeie sfeer en vlekkeloze organisatie

Ahzo, gij vindt dus met andere woorden mijn scenario's op niks trekken ! Ik zal 't onthouden zie !MaartenV wrote: ingrediënten volgens mij voor succes:

(hrapstjen, ik weet wat ge bedoelt)
Fitz, wat dacht je van Pasen ? Ben je dan thuis ?Fitz wrote:Verder bijna de 10 geboden van de Kaj in mijn gezicht gekregen(mercie Steven) maar da was in publiek.Tijdens een privé momentje heeft hij mij dan toch zijn stickje (klein man amaai)id hand gegeven om er mijn ding mee te doen.Die ligt hier nu trouwens op de Steven te wachten dus kom maar af en enjoy.
Dan kan ik u verlossen van zijn stickje ...