Clubkampioenschap Fantasy deel 3
Re: Clubkampioenschap Fantasy deel 3
moet jammer genoeg forfait geven, maar ga wel is langskomen in de namiddag.
dice count 10
@ alex : ik breng mijn laptop met puntentelsysteem mee, reeds voorzien van entries van alle deelnemers. Ik zal tevens zorgen voor een exemplaar per speeltafel van de puntentelling en scenario's.
Bis sonntag !
Bis sonntag !
"Argentum non habemus, aurum sed valemus"
Famous quote of mercenary captain Kajote Ugly after capturing yet another empty treasure chest
Famous quote of mercenary captain Kajote Ugly after capturing yet another empty treasure chest
Wow! En ik ging dat gewoon met potlood en papier doen :p Heel erg bedankt Steven!!
Dice Count: 23
Hoe ziet de uitslag er uit van deze 3de manche ?
Die is op komst.. Onze undead immortal heeft zich ontplooit tot een computergebruikend superwezen, en de resultaten staan nog op die computer 

Dice Count: 23
Teveel eer ... en zonet de file terug uit de puut gepeuterd.Alex wrote:Die is op komst.. Onze undead immortal heeft zich ontplooit tot een computergebruikend superwezen, en de resultaten staan nog op die computer
1. Kirs (44 ptn)
2. Alex (41 ptn)
3. Sam (30 ptn)
4. Bart (28 ptn)
5. Fitz (26 ptn)
6. Maarten P (23 ptn)
7. Jasper (22 ptn)
8. Peter (21 ptn)
9. Bram (20 ptn)
10. Steven (18 ptn)
11. Johan (14 ptn)
12. Tim (13 ptn)
Winnaar van de sportsmanship wisseltrofee is ...(tromgeroffel)... Johan !
(die nog moet laten weten waar hij woont of wanneer hij een keer komt spelen zodat ik deze plechtig kan overhandigen)
Mercikes aan Alex voor de "sappige" scenario's, het was weer eens ne keer wat anders

Ik heb mij alleszins goed geamuseerd, en begin nu de conect'r dobbelstenen al te vervloeken als ze door Bart gehanteerd worden om armour- en wardsaves te nemen ...

Last edited by mannfred on Wed Sep 26, 2012 9:04 am, edited 1 time in total.
"Argentum non habemus, aurum sed valemus"
Lol ja die conect'r dobbels zijn idd goed op het juiste moment, heb er eens een test mee moeten doen tegen Bart en had dubbel 1 nodig, rolde toch zeker geen 3 ene (met cold blooded) hehe.
Het was heel leuk, kan nie wachte om terug te spelen
Het was heel leuk, kan nie wachte om terug te spelen

Flames of war : USA incomming 

jammer dat ik er niet bij kon zijn was anders de 13e man geweest
Tim niets houdt je tegen om nu vrijdag avond te komen spelen, is mischien geen warhammer fantasy maar wil u (en alle andere) wel een demo GONU geven.
Tim niets houdt je tegen om nu vrijdag avond te komen spelen, is mischien geen warhammer fantasy maar wil u (en alle andere) wel een demo GONU geven.
dice count 10
hehe merci, maar vrijdag kan ik niet. Als er ne speeldag is en ik kan zal ik wel iemand vragen voor ne fantasy game te doen :pqueelocke wrote:jammer dat ik er niet bij kon zijn was anders de 13e man geweest

Flames of war : USA incomming 

Kris heeft verdienstelijk gewonnen, mega kerel 

(\__/)
(='.'=) This is Bunny. Put him on your
(")_(") signature to help him on his
way to world domination
(='.'=) This is Bunny. Put him on your
(")_(") signature to help him on his
way to world domination