Ik ben de 8e januari mogen binnengaan om mij nog eens te laten opereren aan mijne teen. De nagel groeide WEER in...
Ongeveer 7 jaar geleden ben ik al aan beide dikke tenen geopereerd voor ingroeiende teennagels. Een erfelijke conditie.
Mijn zus had het ook aan 1 voet voor maar was er vanaf na 1 operatie. Mijn operaties waren jammer genoeg het tegenoverstelde van succesvol :/
Aan mijne rechter dikke teen heb ik nog steeds een stuk nagel dat apart naast mijne "gewone" nagel groeit.
Het zit niet in de weg en doet geen pijn, voor de moment, ... dus laten we het zo en hopelijk moet er ook niks meer aan gebeuren.
Aan mijne linkerkant was het een ander verhaal, daar groeide 2 aparte stukken terug. Ik heb het een tijdje onder controle kunnen houden tot het terug ingroeide.
Het hielp ook niet dat het bij de 2e operatie niet compleet verdooft was. Leuk bij zo'n lokale verdoving om de chirurg te voelen snijden en proberen de wortel weg te branden.
Deze keer heb ik mij volledig in slaap laten doen, goei dutje gehad ^^ Ik heb ook niet de grote hoeveelheid pijn die ik toen had bij het herstellen. Betere chirurg zeker?

Alle dagen moeten blijven liggen en veel pijnstiller pakken tot nu. Ondertussen Kan ik terug kleine wandelingen maken ^^ Ik hoop dat dit de derde en laatste keer was.
Normaal ben ik bij de vergadering erbij. Pas wel een beetje op voor de teen A.U.B

Foto's voor de geïnteresseerden: van ver - dichtbij