24 uren 2012 40k section
Re: 24 uren 2012 40k section
ik zou elke ingeving die je hebt gewoon direct hier op de site gooien, dan kan het al groeien. anders gaat het veel te traag.
hebben de 40k ers anders geen zin om GoNO te spelen.
zijn dezelfde figuurtjes buiten dat de Nids niet mee mogen doen maar dat valt ook op te lossen door daar bv mutant stats voor te gebruiken
dan kan je die dag meer "roleplaying" in steken
zelf ga ik denk ik wel niet de hele tijd blijven maar bv van 17.00 tot 24.00 en van 8 uur tot 17.00 dan kan ik heel wat spellekes spelen, mischien kunnen we zelfs de fantas een spelletje laten meedoen om zo meer spelers te lokken.
zijn dezelfde figuurtjes buiten dat de Nids niet mee mogen doen maar dat valt ook op te lossen door daar bv mutant stats voor te gebruiken
dan kan je die dag meer "roleplaying" in steken
zelf ga ik denk ik wel niet de hele tijd blijven maar bv van 17.00 tot 24.00 en van 8 uur tot 17.00 dan kan ik heel wat spellekes spelen, mischien kunnen we zelfs de fantas een spelletje laten meedoen om zo meer spelers te lokken.
dice count 10
Ik zou graag GONU willen doen ja ^^
Zie het dan ook wel zitten om bij 40K bij in te springen of enkel 40K te doen indien GONU niet mogelijk is.
(Liefts geen apocalyps, max ~4000P per kant als je dan toch "apocalyps" wilt doen. (EN FLUFFY! Geen Nids&SM !!)
Zie het dan ook wel zitten om bij 40K bij in te springen of enkel 40K te doen indien GONU niet mogelijk is.
(Liefts geen apocalyps, max ~4000P per kant als je dan toch "apocalyps" wilt doen. (EN FLUFFY! Geen Nids&SM !!)
Glenn
Warhammer 40K: Space Marines & Imperial Knights
MESBG: Rivendell, Isengard, Mordor & Moria
wel, ik ben van plan om zaterdag rond 17 uur te komen en te blijven tot 24 om dan de volgende dag in de voormiddag te komen, ben een beetje bezig met Toon om een "verhaal" erachter te steken en specialer scenarios
is mischien een ideale kans om mee te komen spelen of een nieuw team te starten.
is mischien een ideale kans om mee te komen spelen of een nieuw team te starten.
dice count 10
Ik ben best wel eens te vinden om gonu te proberen. ook zelfs een heel progressie. dan eens een 40k spelletje er tussen voor de verandering of zelfs space hulk of space crusade.
ik wil ook nog wel eens een 2vs2 40k doen.
ik wil ook nog wel eens een 2vs2 40k doen.
Op de moment zijn we maar met 3 mensen als ik het goed begrijp? 

Glenn
coop aan 1 kant wil ik wel eens doen. waarbij ik dan met iemand sta. flexibel zijn. wil eens meer de lieutenant rol spelen.
Wat gaan we nu doen voor 40K?
Bart brengt 1750punten mee voor eventueel te spelen.
En ik begin de avond met GONU tegen Stijn.
Bart brengt 1750punten mee voor eventueel te spelen.
En ik begin de avond met GONU tegen Stijn.
Glenn
Ik ga gewoon de zondag afkomen om te spelen. en niet deelnemen aan de 24 uren.
Doe jij dan nog wel mee met 40K Jan?
Of nog iemand anders?
Of nog iemand anders?
Glenn