Ik ga hier wss veel beginnersvragen, die voor gevordereden wss stom zullen klinken

Ik heb Blood Angels even aan de kant gelegd om héél véél, immens véél (!!!!!!)

Wat ik echter nog niet begrijp aan GW is hoe om te gaan met die customise dingetjes in codexes.
M.a.w. ik heb 80 clan rats. Plak ik deze breinloos in elkaar, want in de codex staat er dat je ze ook met schild en speer kunt uitrusten?
Dan een daaropvolgende vraag: is het nodig om bij zulk groot aantal mini's bij zulke dingen stil te staan. Is het de moeite, tijd en energie waard om zoveel mini's allemaal met pins/magneetjes te voorzien of is het logischer om 20 ratten bv met dit en andere 20 met dat te voorzien.
Gelieve beide vragen te beantwoorden, want deze grote error in mijn hoofd zorgt er voor dat ik nooit vooraleer te beginnen weet hoe ik de mini's in elkaar zal steken. Dat ik me in de toekomst niet vast zet als ik ze met andere dingen (wapens) wil uitrusten. Ja, ik denk vaak te veel na.

Verder wil ik nog even zeggen dat veel sites en filmpjes over the top zijn voor beginners, hier wordt over veel gesproken/geschreven dat echt gn belletje doet rinkelen voor deze mensen.
Wat ik tot nu toe goede, begrijpbare filmpjes vond, waren die van Corvus en Girlpainting channel.
Nu moet ik die poster putty, om mijn bases aan een handvat te knn plakken, nog zien te vinden in de supermarkt.