warmachine/hordes spelers?
-
- Chapter Master
warmachine/hordes spelers?
Zijn er mensen die nog warmachine thuis hebben liggen en dit ook nog eens willen spelen? Wil naast het WOII geweld nog eens iets SF/fantasy achtigs spelen.
guildball: butchers, alchemists, morticians
AoS: nighthaunt
star wars imperial assault, legion
dark souls boardgame
dark souls boardgame
Re: warmachine/hordes spelers?
Kheb nog nen cryx starter liggen die nog nooit een veldslag gezien heeft, wil da wel is doen. Tijd ga wel wa minder makkelijk worden vrees ik.
-
- Chapter Master
Dan spreken we wel eens af voor een demo. We vinden wel ergens een gaatje.El muerto wrote:Kheb nog nen cryx starter liggen die nog nooit een veldslag gezien heeft, wil da wel is doen. Tijd ga wel wa minder makkelijk worden vrees ik.
dark souls boardgame
dark souls boardgame
okidoki
-
- Warrior
zijn der nog mensen dat warmachine spelen? zou me er ook is in willen verdiepen... als iemand mij is een demo wilt geven of...? 
grtz

grtz
-
- Chapter Master
Daar kunnen we voor zorgen, heb je zelf al modellen?rotten vermin wrote:zijn der nog mensen dat warmachine spelen? zou me er ook is in willen verdiepen... als iemand mij is een demo wilt geven of...?
grtz
dark souls boardgame
dark souls boardgame
kheb geen kaarten meer van de mannekes, iemand ne goeie link voor zoiet af te drukken?
-
- Warrior
ik ga er dit of weekend halen denk ik 
maarja heb geen idee van de punten of regels... zal anders mijn "toekomstige" lijst posten als ik ze heb
grtz

maarja heb geen idee van de punten of regels... zal anders mijn "toekomstige" lijst posten als ik ze heb

grtz
-
- Warrior
http://store.privateerpress.com/cards.aspx : Betalen zult ge doen!El muerto wrote:kheb geen kaarten meer van de mannekes, iemand ne goeie link voor zoiet af te drukken?

en heb mijn eigen "band" nu... geen gedacht van de punten of heb geen kaartjes maar heb wel 2 boeken erbij met rules.

grtz
Merci voor de link, maar kzal wel copieke maken van de boek, das gratis opt werk:)